بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 42269
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 14 تیر 96 7:58 ب.ظ

جلسه هم اندیشی شرکت ENGEMASA و مدیران پتروشیمی جم برگزار شد

ثلاث- مدیر عامل و مدیر تحقیق و توسعه شرکت ENGEMASA برزیل در نشست هم اندیشی با مدیران مجتمع پتروشیمی جم به ارئه اخرین دستاورد های خود در تامین متریال تیوب و کویل کوره ها پرداختند.

به گزارش ثلاث نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم، جلسه هم اندیشی مدیر عامل و مدیر تحقیق و توسعه شرکت ENGEMASA از کشور برزیل با مدیران پتروشیمی جم صبح امروز در سالن اجتماعات مجتمع پتروشیمی جم برگزار شد.

رئیس بازرسی فنی و حفاظت فلزات شرکت پتروشیمی جم با اشاره به اهمیت این هم اندیشی تصریح کرد: مدیر عامل شرکت ENGEMASA  با هیات همراه جهت تبادل نظر فنی در خصوص تامین متریال تیوب و کویل کوره ها که نقش بسزایی در پروسه کراکینگ دارند و همچنین  ارائه آخرین دستاورد های علمی شرکت خود به مدت سه روز در مجتمع پتروشیمی جم حضور دارند.

دلیر صوفی احمدی با بیان اینکه جنس های این شرکت یک سال  روی کوره های ما نصب است و نتیجه قابل قبول می باشد اظهار داشت: هدف از برگزاری این نشست جواب دادن به سوالات فنی ما و آشنایی سایر مجتمع ها با این شرکت بود. 

صوفی در ادامه افزود: تامین کننده کل کوره های ما تا یکسال پیش شرکت S+C آلمان بود و پس از مدتها همکاری با شرکت آلمانی، شرکت برزیلی ( ENGEMASA) اعلام امادگی کرد در ادامه با تحقیقات و نشست های متعددی که با این شرکت برگزار کردیم به این نتیجه رسیدیم که با این شرکت همکاری داشته و از دانش و محصولات آنها استفاده کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: قیمت نهایی شرکت S+C آلمان به دلیل انحصاری بودن خیلی بالا بود و از زمان ورود شرکت برزیلی ( ENGEMASA) در این حوزه  رقابت تنگاتنگی بین این دو شرکت بوجود آمد تا حدی که ما با روند نزولی قیمت نهایی شرکت آلمانی مواجه شدیم و هزینه های مجتمع در این زمینه بسیار کاهش یافت.

برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن