بروز شده در : یکشنبه 26 فروردین 1403 ساعت 9:13 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 42272
تعداد نظرات:۳ دیدگاه
تاریخ انتشار:پنجشنبه 15 تیر 96 1:28 ق.ظ

به میزبانی کنگان؛

عالیشهر قهرمان مسابقات لیگ یک فوتسال بانوان استان شد + تصاویر

ثلاث- نایب رئیس فوتبال استان: تیم قهرمان و نایب قرمان به دسته سه مسابقات کشوری اعزام می شوند.

ثلاث – زینب تجمع : زهره خلیفه نایب رئیس هیات فوتبال استان بوشهردر مصاحبه با خبرنگار ثلاث گفت: سومین دوره مسابقه لیگ یک استان، به مدت سه روز به میزبانی هیات فوتسال کنگان برگزار گردید.

نایب رئیس فوتبال استان از حضور ۸ تیم در هیات فوتسال کنگان، تیم چاه مبارک(عسلویه)، تیم جم، تیم ریز، تیم اهرم، تیم امید نوین عالی شهر،تیم گناوه تیم پرسپولیس دیر در این مسابقات خبر داد و گفت: جای خرسندی است که امسال شاهد حضور ۱۲۵ نفری ورزشکاران فوتسال استان بودیم؛ در حالی که سال گذشته با ۴ تیم این مسابقات برگزار شد و امیدواریم در آینده رشد چشم گیری داشته باشد.

وی  با بیان این که کاپ اخلاق به تیم پرسپولیس بندر دیر تعلق گرفته است؛ تصریح کرد: تیم اول، دوم و سوم که به ترتیب تیم امید نوین عالی شهر و تیم جم و کنگان می باشد که تیم های قهرمان ونایب قهرمان به مسابقات دسته سه کشوری اعزام خواهند شد.

خلیفه  افزود: خانم گل این دوره از مسابقات، لادن پاکار بازیکن تیم جم با ۱۴ گل بود و بهترین دروازه بان از تیم امید نوین عالی شهر با کمترین گل خورده معرفی شد.

نایب رئیس فوتبال استان ادامه داد: این دوره از مسابقات با ۶ داور که بهترین داوران سراسر استان بوشهر و لیگ کشوری هستند؛ به انجام رسید.

یوسف حسن پور سرپرست اداره ورزش و جوانان کنگان گفت: با توجه به زیرساخت ها، امکانات سخت افزاری و فضاهای موجود بسیار خوب در سطح شهرستان با برنامه ریزی دقیق، هماهنگی و تعامل هیات فوتبال و فوتسال اعلام آمادگی داریم که میزبانی این مسابقات رو در سطح استانی و کشوری را برگزار کنیم.
وی با اشاره به اینکه ما استعدادها و پتانسیل های خوبی در قسمت بانوان در سطح شهرستان،استان و کشور داریم؛ ادامه داد: البته باید به این نکته توجه کنیم که در این مسابقات از تیم جوانان شهرستان استفاده کردیم در حالی  که این مسابقات در رده بزرگسالان برگزار شده بود.
حسن پور افزود: تیم فوتسال بانوان باشگاه فجر در لیگ دسته ۲ کشوری حضور دارد که امیدواریم تیم جوانان نیز با کسب تجربه به این جایگاه صعود کنند.

 

نظرات

  1. ناشناس says:

    با سلام و خسته نباشید
    و با تشکر ویژه از نواب رییسان محترم خانم خلیفه و عمله و همچنین خانم پاکنژاد
    میزبانى واقعا عالى بود ولى تنها سالن واقعا گرم بود که کار مسابقات رو سخت کرده بود و از مسولین خواهش داریم این امر رو پیگیر شن چرا که تنها دغدغه ورزشکاران گرمی سالن بود
    چرا که سری قبل در مسابقات کشوری لیگ سه خانم عمله خیلی عالی میزبانی شانزده تیم رو به عهده گرفتن و سالن هم عالی بود
    باز تشکر میکنم و انشالله که باز هم شاهد میزبانی های متعددی از جمله لیگ های کشوری باشیم

  2. ناشناس says:

    با سلام میزبانی افتضاح بود

  3. ناشناس says:

    با سلام خدمت کارکنان سایت ثلاث میزبانی مسابقات اصلا خوب نبود ولی شما نظر من را نزاشتید

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن