بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 42286
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 15 تیر 96 2:05 ق.ظ

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان کنگان خبر داد:

مسابقات قرآن جهت رشد استعدادهای قرآنی در بین مددجویان برگزار شد

ثلاث- مرحله استانی مسابقات قرآن «یادواره شهدای مقاومت» با هدف شناسایی و رشد استعدادهای قرآنی در بین مددجویان تحت حمایت برگزار شد.

به گزارش ثلاث؛ عبدالحسین رهبر، مدیر کمیته امداد شهرستان کنگان با اشاره به برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی یادواره شهدای مقاومت،اظهار کرد: این مسابقات با هدف گسترش و اعتلای فرهنگ قرآنی، توسعه و تعمیق ارزش‌های اخلاقی و دینی و حضور هدفمند و پرنشاط مخاطبین در فعالیت های گروهی و دسته جمعی و آشنایی با مضامین اخلاقی در میان نوجوانان، جوانان و خانواده های تحت حمایت برگزارشد.

وی با بیان اینکه مرحله استانی مسابقات یادواره شهدای مقاومت در پنج رشته‌ مختلف شامل حفظ، ترتیل، قرائت، ترجمه و مفاهیم قرآنی و اذان برگزار شد، افزود: این مسابقات در مرحله شهرستانی با حضور ۵۰نفر برگزار شد و ۷ نفربه  مرحله استانی راه یافتند.

عبدالحسین رهبر تصریح کرد: این مسابقات در دو گروه دختران بالای ۱۸ سال  و پسران در رده سنی کمتر ۱۲ سال برگزار شده که در گروه پسران از شهرستان کنگان ۲ نفردر رشته ی قرائت وترتیل  در مقطع سنی ۱۲-۱۸سال وبالای ۱۸ سال به نامهای  مهدی دردار وسید محمد امین حسینی  رتبه ی دوم استانی را کسب نمودندواز گروه دختران  بالای ۱۸ سال  در رشته ی حفظ یک نفر به نام زهرا ثامری به مرحله ی کشوری راه یافت.

عبداحسین رهبر از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات را توسعه و ترویج علوم و معارف قرآنی در بین مددجویان، تقویت انس با قرآن کریم در جامعه مورد حمایت، ارتقای فرهنگ تمسک به قرآن،عترت، شناسایی و رشد استعدادهای قرآنی ذکر کرد.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن