بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 42310
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 15 تیر 96 1:46 ب.ظ

با حضور مسئولین

جشن بیماران تالاسمیِ شهرستان کنگان برگزار شد+ عکس

ثلاث- جشن بیماران تالاسمیِ شهرستان کنگان با حضور مسئولین و خیرین شهرستانی و نمایندگان پتروشیمی جم و بیماران تالاسمی شهرستان کنگان در یکی از رستوران های بزرگ شهر برگزار شد.

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان، در این مراسم که با حضور بیماران تالاسمی شهرستان کنگان در یکی از رستوران های بزرگ کنگان برگزار شد، مسئولین شهرستانی، خیرین شهرستان و نمایندگان پتروشیمی جم نیز حضور داشتند.

دکتر حسن حیدری در حاشیه این مراسم و جشن گفت: این مراسم به پاس تکریم و بزرگداشت بیماران تالاسمی برگزار شد.

وی گفت: تالاسمی یک بیماری ژنتیکی است و از والدین به فرزندان منتقل می شود و لذا جزء بیماری های واگیردار نیست.

دکتر حیدری افزود: در واقع این جشن جهت آگاهی دادن به مردم در خصوص این بیماری و پیشگری از وقوع و شیوع آن و همچنین حمایت از جامعه تالاسمی شهرستان کنگان می باشد چرا که افراد هم مثل سایر اقشار جامعه حق بهتر زیستن و رفاه دارند.

رئیس بیمارستان امام خمینی کنگان اظهار داشت: ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی توجه ویژه ای به این قشر خاص دارند و همواره بر توجه و رسیدگی بیشتر به بیماران تالاسمی تاکید فروان داشته اند. در این راستا و با توجه به تاکید فراوان ریاست محترم دانشگاه، ما در زمینه بهبود وضعیت موجود و امکانات دارویی بیماران تالاسمی گام های موثر و مطلوبی را برداشته ایم.

وی در پایان از حضور فرماندار شهرستان کنگان، رئیس دادگستری و دادستان شهرستان و دیگر مسئولین شهری و شهرستانی که در این جشن حضور یافتند، تقدیر کرد.

دکتر حیدری همچنین به صورت ویژه از خیرین شهرستان و جناب آقای  مهندس میرافضلی مدیر عامل پتروشیمی جم و همکارانشان جهت کمک به برگزاری جشن کمال قدردانی را به عمل می آورم.

وی از تمامی مسئولین و پرسنل زحمت کش بخش تالاسمی واقع در بیمارستان کنگان که دلسوزانه در حال ارائه به بیماران هستند نیز تقدیر کرد.

 

 

محمد بازیاری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان نیز در حاشیه این جشن ضمن تاکید بر حمایت از جامعه تالاسمی از حضور مسئولین شهرستانی در این مراسم و همکاری و کمک خیرین تقدیر نمود.

وی همچنین از مسئولین پتروشیمی جم جهت همکاری و مساعدت در این کار خداپسندانه  قدردانی نمود.

بازیاری بر حمایت از قشر بیماران تالاسمی شهرستان کنگان تاکید کرد و افزود: این قشر از جامعه نیز به مانند سایر افراد نیازمند رفاه و شرایط مطلوب جهت یک زندگی بهتر هستند.

 

خانم یار احمدی سرپرستار بخش تالاسمی واقع در بیمارستان امام خمینی (ره)  کنگان نیز در حاشیه این مراسم از دکتر حیدری رئیس بیارستان امام خمینی کنگان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر و همچنین از مهندس میرافضلی مدیرعامل پتروشیمی جم و جناب آقای آهنگران مسئول روابط عمومی این پتروشیمی و خیرین شهرستان کنگان قدردانی کرد.

 

عکس: زینب صفایی

 

 

 

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن