بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 42325
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 15 تیر 96 8:58 ب.ظ

ایجاد تحول در زیرساخت‌های ورزشی روستاهای کنگان

علاوه بر بهره برداری از سالن های ورزشی در روستاهای پرک و شیرینو و زمین چمن مصنوعی تنبک و برکه چویان ؛ در سال جاری نیز از محل اعتبارات نفت زمین ورزشی روستای شیرینو و سالن چند منظوره برکه چوپان و از محل اعتبارات تملک دارایی زمین چمن مصنوعی روستای پرک ، لاور گل و لاور ده ساخته خواهد شد.

به گزارش ثلاث؛ این رقابت چهارجانبه بین تیم های فوتسال پرک، شیرینو، برکه چوپان و نخل غانم برگزار شد تا در پایان این رقابت ها تیم پرک با شکست تیم فوتسال شیرینو به مقام قهرمانی دست یابد.
در مسابقه پایانی طی آئینی از تیم های برتر حاضر در این مسابقات با حضور معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار، بخشدار مرکزی، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستا، هیئت فوتبال شهرستان کنگان، مسئول کمیته بازی های بومی و محلی تجلیل شد و جوایزی اهدا گردید .
بخشدار مرکزی کنگان در این مراسم ضمن قدردانی از حضور تیم های شرکت کننده و مسئولین برگزاری و تمام کسانی که در برپایی این دیدار همکاری کرده بودند؛ از کمک و مساعدت دهیار، اعضای شورای روستا نقدیر کرد.
غلامحسین زیبا خواستار توجه جدی به زیرساخت های ورزشی در شهرستان کنگان خصوصاً در روستاهای بخش مرکزی شد و افزود: علاوه بر بهره برداری از سالن های ورزشی در روستاهای پرک و شیرینو و زمین چمن مصنوعی تنبک و برکه چویان ؛ در سال جاری نیز از محل اعتبارات نفت زمین ورزشی روستای شیرینو و سالن چند منظوره برکه چوپان و از محل اعتبارات تملک دارایی زمین چمن مصنوعی روستای پرک ، لاور گل و لاور ده ساخته خواهد شد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن