بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 42345
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:جمعه 16 تیر 96 6:37 ب.ظ

مسئولین در قرارداد با « توتال » هوشیارتر عمل کنند

ثلاث – امام جمعه موقت کنگان: باید از همه قوا و مسئولین صدای واحد بیرون بیاید

ثلاث – ابوذر حسین پور : حجت الاسلام یوسف قاسمی در اجتماع نمازگزاران این شهر با اشاره به انتشار بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار فرماندهان سپاه پس از عملیات موشکی اخیر افزود: دشمن باید بیش از پیش همصدایی ملت ایران و مسئولان را ببیند و بداند اگر غلطی کند از ملت ایران تودهنی محکم خواهد خورد.
وی با اشاره به تاکید فرمانده کل قوا بر افزایش توان دفاعی کشور و ساخت موشک بیان نمود: ساخت موشک و امثال آن دستاورد ملی است و باید بنیه دفاعی کشور تقویت شود.
خطیب جمعه در بخش دیگر با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با رییس و مسئولان دستگاه قضایی کشور گفت: پرچمداری حقوق عمومی جامعه ، ضرورت برخورد با قانون شکنان ، تلاش برای احیاء امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ، دفاع از آمران به معروف و ناهیان از منکر و ضرورت افزایش بازرسی ها در قوه قضائیه از مهمترین خواسته های رهبری معظم انقلاب از دستگاه قضا بود.
وی با تبریک آزادی موصل به ملت و دولت عراق به پیام تبریک ریاست جمهوری اسلامی ایران اشاره و بیان نمود: در پیام ریاست جمهوری ، نقش بی بدیل مرجعیت دینی ، حضور مردم در صحنه و عزمی همگانی در عراق برای مبارزه با تروریست ها رمز و راز این پیروزی بزرگ بود.
قاسمی با گرامیداشت هفته حجاب و عفاف ، مسئله پوشش اسلامی و رعایت موازین شرعی را موجب مصونیت فردی و اجتماعی دانست و با تاکید بر ضرورت ایجاد فضایی برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف عنوان نمود: انتظار جدی می رود مسئولان محلی با اتخاذ تدابیر مناسب اجازه ندهند عده ای به بهانه گرما مروج فرهنگ بدحجابی و بی حجابی شوند.
امام جمعه موقت به برخی جشن ها توسط دستگاههای اداری کنگان به بهانه حمایت از برخی بیماران و یا اقشار ضعیف اشاره و گفت: نباید تشکیلات اداری به بهانه جشن ؛ مروج موسیقی های حرام و مبتذل باشند که این با نظام دینی سنخیتی ندارد.
وی در پایان به موضوع قرارداد شرکت نفتی توتال با کشورمان اشاره و با بیان اینکه فرانسوی ها همواره بدعهد بوده و این شرکت نیز سابقه خوبی در کشور ندارد عنوان نمود: قرارداد با توتال در حالی منعقد شد که فرانسه میزبان جلسه منافقین بود و رییس جمهور این کشور نیز در این جلسه شرکت کرده بود که همه اینها باید موجب هوشیاری بیشتر مسئولین ما باشد.

نظرات

  1. ناشناس says:

    اتفاقا نیاز به چنین سرمایه گذاری عضیمی در حوضه گاز بوده ای کاش زودتر از اینا با توتال قرار داده میبستن که اینقدر پالایشگاه خشکی نمیساختن و ساحل بکر از بین نمیرفت از خوبی های این قرار داد این است صفر تا صد پالایشگاه در دریاست و نیاز به هیچ گونه پالایشگاه خشکی نیست و این به نفع شهرستان کنگان هست

  2. ناشناس says:

    رو چه حسابی نظر میدن بگو بلدی توتال بنویسی که داری در موردش نظر میدی

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن