بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 42360
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 2 تیر 96 10:58 ق.ظ

صعود افتخار آمیز نماینده پتروشیمی جم به قله دماوند

ثللاث- پتروشیمی جم: نماینده پتروشیمی جم به عنوان سرپرست تیم و نماینده کشور ایران به همراه نمایندگان کشورهای عضو سازمان بین المللی اکو به قله دماوند صعود کرد و افتخار دیگری برای شرکت پتروشیمی جم رقم زد.

به گزارش ثلاث نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم، نماینده شایسته این شرکت به عنوان سرپرست به همراه نمایندگان کشورهای عضو سازمان بین المللی اکو به بام ایران صعود کرد.

 در این صعود پر مخاطره و هیجان انگیر که از بامداد دیروز آغاز شد علاوه بر حضور نماینده ایران، قربان اف سفیر کشور ترکمنستان، مقام عالیرتبه و نماینده سازمان بین المللی اکو، نمایندگان کشورهای ترکیه و آذربایجان نیز حضور داشتند که فرامز شهبازی نماینده شرکت پتروشیمی جم از کشور عزیزمان ایران، بعنوان سرپرست تیم، این برنامه را هدایت و به صورت حرفه ای به پایان رساند.

 با توجه به برگزاری بازیهای آسیایی داخل سالن در ماه سپتامبر سال جاری در کشور ترکمنستان و لزوم آماده سازی نمایندگان کشورهای شرکت کننده در این رقابت ها، با تمرینات سخت کوهنوردی، قرار است پس از این صعود اولیه، در آینده ای نزدیک کشورهای بیشتری در صعودها این گروه را همراهی نمایند.

 شایان ذکر است فرامرز شهبازی از پیشکسوتان و مربیان کوهنوردی ایران می باشد که سالها در این زمینه فعالیت دارد و از کارمندان واحد روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی جم است.

 

برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن