بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 42464
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 21 تیر 96 2:38 ب.ظ

خدمت به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران باعث افتخار و لذت‌بخش است

ثلاث- مشاور رییس و مسئول هماهنگی امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: خدمت به خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و عزیزانی که با صبر و گذشت خود درس ایثار و فداکاری به ما دادند باعث افتخار و لذت‌بخش است.

مشاور رییس و مسئول هماهنگی امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: خدمت به خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و عزیزانی که با صبر و گذشت خود درس ایثار و فداکاری به ما دادند باعث افتخار و لذت‌بخش است. 

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان، مهدی مرکبی در دیدار با خانواده آزاده و جانباز محمد تابش کردار زاده افزود: هدف از این دیدار بزرگداشت یاد و خاطره‌ی ایثارگری‌های عزیزانمان در دوران دفاع مقدس است و باید انگیزه خود را در این زمینه تقویت کنیم.
وی تصریح کرد: دیدار با خانواده‌های شهدا، ایثارگران و آزادگان که از سرمایه‌های اصلی نظام انقلاب اسلامی هستند، با عنایت ویژه‌ای که الحمدالله رییس دانشگاه به این قشر عزیز دارند، به‌صورت مستمر با ایثارگران گرامی و خانواده محترم آنان صورت می‌پذیرد.
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان نیز در این دیدار اظهار داشت: تلاش برای خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران باهمت ویژه‌ای در شهرستان کنگان در اولویت قرارگرفته است.
دبیر مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز در این دیدارها با تأکید بر تکریم و تجلیل از خانواده معظم ایثارگران گفت: آسایش و آرامشی که در جامعه حکم فرماست، مدیون همین فداکاری و ایثارگری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان، ایثارگران، رزمندگان و آزادگان است که پاداش آنان نزد خدا محفوظ خواهد بود.
آزاده و جانباز و بازنشسته شبکه بهداشت و درمان کنگان نیز در این دیدار گفت: ما چشم‌داشتی به حل مشکلات جسمانی خود توسط دیگران نداریم چراکه ما ایثارگران و آزادگان باخدا معامله کرده‌ایم و طرف معامله جانبازان اشخاص نیستند.
محمد تابش کردار زاده افزود: این دیدارها سبب دلگرمی ایثارگران است و این جلسات و بازدیدها به‌گونه‌ای در جامعه نمود پیدا می‌کند که ایثار و ایثارگری در جامعه اسلامی ما ارزشمند و موردتوجه جامعه و مسئولین واقع می‌شود.
در این دیدار مسئول امور ایثارگران، دبیر مشارکت‌های اجتماعی و مسئول و کارشناس بازرسی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان، حراست و مسئول ایثارگران این شبکه بهداشت و درمان حضور داشتند.
گفتنی است محمد تابش کردار زاده از ایثارگران و آزاده ۸ سال دفاع مقدس، بازنشسته شبکه بهداشت و درمان می‌باشد.
این ایثارگر و آزاده در پایان خاطراتی را از دوران اسارت بیان کرد و با اهدای لوح یادبودی از وی تقدیر شد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن