بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 42467
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 21 تیر 96 3:27 ب.ظ

رئیس هیات سوارکاری کنگان:

بخش خصوصی می تواند در هیات سوارکاری شهرستان کنگان سرمایه گذاری پر سود کند

ثلاث- به گفته رئیس هیات سوارکاری شهرستان کنگان، بخش خصوصی می تواند در هیات سوارکاری شهرستان کنگان سرمایه گذاری پر سود کند

به گزارش ثلاث،   فعالیت چند ساله هییت سوار کاری شهرستان کنگان که از ابتدا تا کنون به مدیریت فرد جوان، فعال و بومی کنگانی بنام اکبر صفایی  طی سال های اخیر  باعث پیشرفت چشم گیر در این عرصه شده است.

به همین بهانه گزارش مختصری از آخرین وضعیت هیات سوارکاری شهرستان کنگان را ارائه خواهیم داد که در ادامه می خوانید:

در سال جاری  هیات سوارکاری شهرستان به کمک اداره ورزش و جوانان و شورا و شهرداری کنگان توانسته یک دستگاه دپارت خریداری نماید که نمونه این دستگاه در کل کشور کمتر از ٢٠ عدد می باشد. این دستگاه خریداری شده قطعا جز افتخارات و کارهای این هییت که با پیگیری رئیس آن محقق شده، ثبت خواهد شد. طبق برنامه انجام شده ، کنگان در مهر ماه میزیان مسابقات کشوری خواهد بود.

علاقه شدید اکبر صفایی به این ورزش مفرح و پر هیجان باعث شده که وی کلیه مدارک تشخیص نژاد، سن شناسی،  نحوه پرورش اسب ، رفتار شناسی،  اموزش اسب ، مدرک مربی گری، نحوه رسیدگی و درمان اسب را از فدراسیون کشور طی این مدت دریافت نماید.

صفایی از مسئولین و بخش خصوصی تقاضا دارد که در این صنعت زیبا و پر رونق و درآمد زا برای شهرستان کنگان سرمایه گذاری و همکاری کنند.

وی در پایان گفت: تشکر می کنم از شخص بزرگواری بنام اقای خلیل غلامی و اعضای محترم شورای اسلامی، ریاست محترم ورزش و جوانان( اقای بحرینی نژاد) و جناب اقای احمدی مدیر برنامه ریزی ورزش جوانان و پرسنل محترم اداره، اقای اسدی مدیریت محترم باشگاه نجیب که همواره کنار هیات بوده و در راستای پیشبرد اهداف فعالیت می نمایند، کلیه اسبداران، چابکسواران، علاقه مندان که همواره کمک حال اینجانب بوده اند و همچنین از سایت ثلاث که همیشه پشتیبان ورزش منطقه بوده تشکر می نمایم.

 

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن