بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 42497
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 13 تیر 96 11:52 ب.ظ

قهرمانی تیم بدمینتون بانوان جم در مسابقات پتروشیمی های منطقه پارس

ثلاث- پتروشیمی جم: تیم بدمینتون بانوان پتروشیمی جم با ترکیب نسیبه سنایی، آزاده زنده بودی و ساره رضائیان با دفاع از عنوان قهرمانی سال گذشته خود به مقام اول این دوره از مسابقات دست یافت.

 به گزارش ثلاث نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم، مسابقه بدمینتون بانوان شرکت های پتروشیمی منطقه پارس صبح امروز در سالن بدمینتون مجموعه هتل شیرینو، با افتخار آفرینی ورزشکاران بانو پتروشیمی جم همراه بود.
 
تیم بانوان شرکت پتروشیمی جم با کسب عناوین اول و دوم تیمی و چهارم انفرادی توسط سه شرکت کننده خود در مجموع موفق به کسب مقام اول تیمی مسابقات شد و از عنوان دوره گذشته خود دفاع کرد. بر اساس این گزارش  در بخش تیمی پس از پتروشیمی جم تیم های پتروشیمی نوری و پتروشیمی پردیس عناوین دوم و سوم مسابقات را از آن خود کردند.
 
اعضای افتخار آفرین تیم بدمینتون بانوان پتروشیمی جم را نسیبه سنایی، آزاده زنده بودی و ساره رضائیان به عنوان بازیکن و فریبا مرادی به عنوان سرپرست تشکیل می دادند که با همت و تلاش خود صاحب عناوین زیر شدند:
 
نسیبه سنایی: مقام اول
 
آزاده زنده بودی: مقام دوم
 
ساره رضاییان : مقام چهارم
 
شایان ذکر است وضعیت نامناسب تهویه سالن محل مسابقات در شرایط گرمای شدید و ارائه امکانات با تاخیر باعث ایجاد فضایی نامناسب برای انجام مسابقه شد.
برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن