بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 42501
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 24 تیر 96 11:56 ب.ظ

برگزاری با شکوه دومین دوره مسابقات فوتسال کارکنان پتروشیمی جم

ثلاث- پتروشیمی جم: دومین دوره مسابقات فوتسال کارکنان پتروشیمی جم یادواره سالروز آزادسازی خرمشهر پس از برگزاری موفق مسابقات فوتسال کارکنان JSK با همت امور ورزش و تربیت بدنی پتروشیمی جم برگزار شد.

به گزارش ثلاث نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی جم، در این مسابقات که با حضور شش تیم از کارکنان رسمی در دو گروه سه تیمی پس از برگزاری ۵ شب جذاب و نفس گیر به اتمام رسید و در نهایت تیم های الفین، بوتادین و PE به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند. 
این دوره از مسابقات با مراسم قرعه کشی در حضور رئیس خدمات اجتماعی شرکت، رئیس امور ورزش، سرپرستان و مربیان تیم های حاضر در مسابقات در سالن اجتماعات ساختمان اداری برگزار گردید و تیم ها علاوه بر تعیین برنامه بازی ها با آیین نامه مسابقات نیز آشنا شدند.
 تیم ها در گروه های A و B مسابقات به شرح زیر قرار گرفتند:
گروه: A الفین – تعمیرات_ BD
گروه: B مخازن – PE – بوتن ۱ 
در این دوره از رقابت ها امور ورزش و تربیت بدنی برای اولین بار پس از هر بازی بهترین بازیکن هر مسابقه و تماشاگر منتخب هر بازی را از طریق کمیته فنی و اجرایی مسابقات معرفی می کرد که بلافاصله پس از پایان هر بازی جایزه خود را از مسئولین حاضر در سالن دریافت می کرد.
در مراسم اختتامیه که به خوبی برگزار شد امور ورزش و تربیت بدنی شرکت به قید قرعه به ۲۰ نفر از تماشاگرانی که بازی های رده بندی و فینال را از نزدیک مشاهده می کردند جوایزی اهدا نمود.
پس از برگزاری مسابقات مرحله گروهی تیم های الفین و BD  از گروه A  و تیم های مخازن و PE از گروه B به مرحله نیمه نهایی صعود کردند که در این مرحله تیم الفین با غلبه بر تیم PE و تیم BD با غلبه بر مخازن به فینال این رقابت ها راه یافتند.
در دیدار رده بندی تیم PE با نتیجه ۲ بر ۱ تیم مخازن را شکست داد و بر سکوی سوم این مسابقات ایستاد و در دیدار نهایی تیم الفین با برتری قاطع ۴ بر صفر تیم بوتادین را از پیش رو برداشت و به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.
در مراسم پایانی که با دعوت از مدیران و روسای واحدهای شرکت به صورت ویژه ای برگزار شد از تیم های داوری، پزشکی و تماشاگران منتخب تقدیر گردید و با نظر کمیته فنی و اجرایی مسابقات تیم الفین به عنوان تیم اخلاق، عبدالکریم باصولی بهترین بازیکن، فتح الله زاهدیان بهترین گلزن و مهدی صمصامی به عنوان بهترین دروازبان انتخاب شدند و تندیس های خود را از مدیران و روسای دعوت شده به مراسم تحویل گرفتند.
شایان ذکر است تیم های سوم تا اول مسابقات بر روسی سکو حاضر شدند و مدال، لوح، جایزه و کاپ خود را دریافت نمودند. 
برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن