بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 42524
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 27 تیر 96 8:34 ق.ظ

قهرمان مسابقات والیبال محلات کنگان مشخص شد

ثلاث – تیم والیبال محله دارایی عنوان قهرمانی مسابقات والیبال محلات کنگان را از آن خود کرد.

ثلاث – ابوذر حسین پور : تیم والیبال محله دارایی کنگان در دیدارپایانی در سه ست متوالی توانست رقیب خود تیم شهرک شهید بهشتی را شکست دهد و به عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها دست یابد.
رئیس هیات والیبال شهرستان کنگان گفت: این دوره از رقابت ها با حضور ۶ تیم از محلات شهرهای کنگان و بنک در سالن یادگار امام (ره) کنگان بصورت دوره ای برگزار شد.
نوذر اسماعیلی اظهار داشت: در سه ماه نخست سال جاری به همت هیات والیبال شهرستان کنگان مسابقات والیبال ساحلی و والیبال جام رمضان در این شهرستان برگزار شده بود.
وی همچنین از برگزاری مسابقات دوستانه والیبال با شهرهای مجاور و شهرهای جنوب استان و نیز مسابقات والیبال رده جوانان، پیشکسوتان و ادارات دولتی در سه ماه تابستان و نیمه دوم سال جاری خبر داد.
رئیس هیات والیبال شهرستان کنگان با تقدیر از همکاری اداره ورزش و جوانان، شورای اسلامی شهر و فرمانداری به استعدادهای درخشان در رشته والیبال اشاره و بیان کرد: شهرستان کنگان دارای استعدادهای فوق العاده ای در زمینه والیبال است که در صورت حمایت مسئولان، خیران و حامیان ورزش می توانند در سطح استانی و کشوری بدرخشند.
در آیین پایانی این مسابقات ضمن اهدای جام به تیم های اول و دوم این دوره از رقابتها، از داوران، بازیکن اخلاق، جوانترین سرویس زن و بازیکن، بهترین پاسور، موثرترین و امتیاز آورترین بازیکن تجلیل شد.
شهرستان کنگان با بیش از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب بوشهر واقع است.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن