بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 42548
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 28 تیر 96 7:29 ق.ظ

در محفل هنرمندان کنگان

از ۵۰ هنرمند کنگانی تجلیل شد

به گزارش ثلاث ؛ از ۵۰ نفر از هنرمندان کنگانی به همت روابط عمومی و امور فرهنگی پارس ۲ ( کنگان ) و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگان تجلیل شد.

  • گزارش تصویری مرتبط

  • ثلاث – شبانه ای که شیرین رقم خورد با همه سختیهای روزهای گذشته و غوغای آتشین دمای جنوب، شبانه ای که برای جمع شدن این حضور صادقانه فقط پیامکها و گروههای هنری شهرستان خبر را خبر رسانی کردند و آغاز شد رخدادی میمون در این سرای دل.


اداره فرهنگ و ارشاد کنگان عزم بر تقدیری از فعالین هنری شهرستان را مد نظر قرار میدهد و مدیران خوش اندیش پارس دو کنگان به حمایت برمی خیزند و این می شود تفاهمنامه وجدانی نفت و گاز و فرهنگ و هنر و تالار شکل یافته مجتمع فرهنگی و هنری میگردد جایگاه این تفاهمنامه در حضور قبیله هنر!
مختارزاده رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در اغاز از توانمندیهای شهرستان کلام میدارد : هنرمندان کنگان به مرحله علمی هنر دست بافته اند ،این مرحله را حمایت دلسوزان صنعت نفت و گاز طالب است و بس،
ومهندس قائدی سرپرست منطقه از حضور گرم هنرمندان به شوق می اید و لب به سخن میگشاید : همگامی هنر و صنعت موجب رشد روز افزون توسعه در منطقه میگردد،حمایت از شما حمایت از مدل شکل گیری جامعه نوین بر مبنای علم و تخصص می باشد.
درادامه هنرمندان موسیقی کنگان با هنرنمایی رحیم پوردرخش،میثم فرخنده ،ملاح کنگانی و جواد عارفی لحظات شادی را رقم میزنند .
درادامه حسن احمد پور داستانی کوتاه و مریم عسکری و محمد واعظ به سرایش اثار نوشتاری خود در قالب داستان و شعر میپردازند.
وپایان این محفل هنری تقدیری است از پنجاه هنر مند کنگانی و همچنین دیداری از نمایشگاه عکس آقای رضا صفایی و عکسهایی که در زیر دریا انجام داده بود به حرمت حمایت از معلولین شهرستان،ضمن سپاس از هنرمندانی از جنس اصحاب رسانه و همکارانمان به ویژه ثلاث و زوم که برای پوشش خبری و تصویری این محفل کم نگذاشتند.

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن