بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 42553
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 27 تیر 96 10:47 ب.ظ

نظام پزشکی و تاثیر سابقه اجرایی، تفاهم و تعامل اعضای آن با ارگان های مختلف(۱)

ثلاث- کاندیدای انتخابات نظام پزشکی حوزه جنوب استان گفت: سابقه اجرایی، تفاهم و تعامل با سایر ارگان ها و ادارات در سطح قانون گذار می تواند در ارتقا و تعالی فرهنگ پزشک و احقاق حقوق پزشکان موثر باشد

دکتر حسن حیدری رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان و مسئول راه اندازی بیمارستان ۹۶ تخت خوابی امام هادی (ع) شهرستان دیر به عنوان یکی از کاندیدای انتخابات نظام پزشکی حوزه جنوب استان بوشهر گفت:   سازمان نظام پزشکی، یک سمن ( سازمان مردم نهاد) محسوب می شود و برنامه های آن در جهت ارتقا سلامت منطقه خواهد بود و از طرفی اهداف کلان آن شامل حمایت و ایجاد انگیزه برای جامعه پزشکان است که خود باعث ماندگاری پزشکان در مناطق محروم می شود .

وی معتقد است: سازمان باید این توانایی را داشته باشد که در تصمیمات کلان دولت و مجلس نفوذ کند. سابقه اجرایی، تفاهم و تعامل  با سایر ارگان ها و ادارات در سطح قانون گذار  می تواند در ارتقا و تعالی فرهنگ پزشک و احقاق حقوق پزشکان موثر باشد.

دکتر حیدری ادامه داد: نظام پزشکی ضمن حفظ حقوق مردم، می تواند با رعایت حقوق پزشکان، از آن در تمام زمینه ها به خوبی دفاع کند. به این توانایی و پتانسیلِ نظام پزشکی چنانچه بتوان تعامل و تفاهم با  سایر ارگان ها و ادارات اضافه کرد، قطعا موثرتر واقع خواهد شد و این موضوع منوط به سابقه اجرایی و میزان تعامل اعضای سازمان نظام پزشکی با نهادهای مختلف دارد.

وی اظهار داشت: سابقه اجرایی و تعامل با سایر ارگان ها  و همچنین سابقه کار و مدیریت، نقش اساسی در رفع مشکلات پزشکان دارد و به همین خاطر ، کسی که خواستار عضویت در سازمان نظام پزشکی است بهتر است که سابقه اجرایی داشته باشد؛ سابقه تعامل داشته باشد و توان تغییر در تمام سطوح را داشته باشد.

دکتر حیدری با اشاره به این مطلب که فقط شعارِ “تغییر”، کافی نیست، افزود: توان و پتانسیل تغییر از شعار آن مهم تر است. سازمان نظام پزشکی با همکاری و تعامل با بخش های دولتی و خصوصی که ایجاد میکند، می تواند نقش موثری در اعتلای حقوق مادی و معنوی پزشکان داشته باشد .

 

 

با سلام

همکار محترم

هماگونه که اطلاع دارید انتخابات نظام پزشکی در روز جمعه ۳۰ تیر برگزار میگردد

اینجانب از شما استدعا دارم در انتخابات پیش رو به پزشکان محترم ائتلاف فراگیر جنوب استان به شرح زیر رای دهید تا شاهد هیات مدیره قدرتمند و هماهنگ تری باشیم.

تضمین حقوق متقابل بیماران و جامعه پزشکی.

 فهرست نهایی لیست  ائتلاف فراگیر جنوب استان  نامزدهای انتخابات هفتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام پزشکی شهرستانهای کنگان،دیر،جم و عسلویه (جنوب استان)

انشاءالله  با حمایت و استفاده از آراء ، نظرات و پیشنهادت شما بتوانیم نماینده شایسته ای برای جامعه پزشکی جنوب استان و شما بزرگواران باشیم .

 

ضمن احترام به سایر نامزدهای محترم فهرست پزشکان مورد نظر به شرح زیر  می باشد:

 

   پزشکان:

  ١-دکتر فرهاد باقری (پزشک عمومی و رییس بیمارستان توحید جم )

٢-دکتر حسن حیدری  (پزشک عمومی و رییس بیمارستان امام خمینی (ره)  کنگان)

٣-دکتر امیرحسین سارجلو  (متخصص ارتوپدی بیمارستان کنگان)

۴-دکتر ابراهیم ابراهیمی (متخصص چشم بیمارستان کنگان)

 

۵-دکتر امیر ضابطیان جهرمی (پزشک عمومی شاغل در شرکت های زیر مجموعه صنعت نفت)

۶-دکتر صادق ربیعی   (پزشک عمومی بیمارستان کنگان)

 ۷- پاتولوزیست حمید حسین نژاد ندایی(متخصص پاتولوژی) شاغل در شرکت های زیر مجموعه نفت

با سپاس دکتر حسن حیدری

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن