بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 42599
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 31 تیر 96 6:26 ق.ظ

نماینده مجلس

با جدیت پیگیر جبران خسارت های وارده هستم

نماینده مردم جنوب استان در مجلس : سازمان بنادر و دریانوردی باید به توسعه و تجهیز شناورهای اتش نشان در اسکله های جنوب استان بوشهر اقدام کند

سکینه الماسی نماینده جنوب استان در مجلس شورای اسلامی درگفت و گو با خبرنگار ثلاث از پیگیری حادثه آتش سوزی امروز اسکله کنگان در همان ساعات اولیه خبر داد و اظهار داشت : متاسفانه حادثه آتش سوزی اسکله کنگان حادثه ناراحت کننده ای بود که بر اثر این حادثه خسارات و آسیب های زیادی وارد شده است .
وی ادامه داد : از لحظات اولیه که حادثه اتفاق افتاد پیگیری های خود را در سه سطح کشور ، استان و شهرستان انجام دادم و مطمئناً پیگیر جبران خسارات وارد شده نیز هستم .
نماینده جنوب استان با بیان اینکه رئیس سازمان مدیریت بحران وزارت کشور نیز از دقایق اولیه مرتب در جریان حادثه بودند و با وی تماس داشتند، بیان کرد : آقای نجار معاون وزیر قول دادند سریعا خسارت وارد شده را برآورد و بیمه خسارت دیدگان را پرداخت کنند.
سکینه الماسی گفت : بررسی های اولیه نشان می دهد که موتور کوچکی جهت تخلیه آب درون یکی از لنج ها دچار حریق می شود و سپس این آتش سوزی به موتور لنج سرایت کرده و در نهایت مخزن گازوئیل منفجر می شود .
وی ادامه داد و افزود : متاسفانه ۱۴ فروند لنج طعمه حریق شد که در این حادثه ۹ نفر مجروح شدند که ۳ نفر آنها به صورت سرپایی و ۶ نفر تحت درمان هستند .
نماینده جنوب استان با انتقاد از کمبود امکانات اطفاء حریق اسکله های جنوب استان گفت : به دنبال این حادثه ،سازمان بنادر و دریانوردی باید به توسعه و تجهیز شناورهای آتش خوار( اتش نشان) در اسکله های جنوب استان اقدام کند .
سکینه الماسی در پایان خواستار رسیدگی مسئولان امر در خصوص پایان دادن به این بحران شد .

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن