بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 42615
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 31 تیر 96 5:19 ب.ظ

پیام آیت الله صفایی بوشهری در پی حادثه آتش سوزی اسکه بندر کنگان

نماینده مقام معظم رهبری در استان: حادثه ناگوار آتش‌سوزی شناورهای مردم عزیز، گرانقدر و ولایتمدار کنگان و خسارت وارده، موجب تألم خاطر و تأثر فراوان اینجانب گردید.

در پی حادثه آتش سوزی اسکله بندر کنگان، آیت الله صفایی بوشهری نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر، طی پیامی ضمن ابراز همدردی با خسارت دیدگان، از مسئولان مرتبط خواستار رسیدگی هر چه سریعتر، جبران خسارت وارده و پیشگیری از وقوع اینگونه حوادث شدند. متن پیام بدین شرح می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه ناگوار آتش‌سوزی شناورهای مردم عزیز، گرانقدر و ولایتمدار کنگان و خسارت وارده، موجب تألم خاطر و تأثر فراوان اینجانب گردید.

بی تردید آن عزیزان خسارت دیده جزء بهترین، پاکترین و زحمت‌کش ترین مردم این استان ولایتمدار می باشند‌. بنده و تمامی مردم استان، خود را در اندوه این حادثه شریک دانسته و از بدو حادثه به مسئولان محترم تذکرات لازم داده شده است تا در خدمت آن مردم گرانقدر خسارت دیده باشند و مجدداً از تمامی مسئولان ارشد اجرایی استان و مراکز بیمه و دفتر حوادث غیرمترقبه نهاد ریاست جمهوری و ریاست مدیریت و برنامه ریزی کشور، رسیدگی هر چه سریعتر و جبران خسارت وارده و پیشگیری از وقوع این نوع حوادث با استقرار امکانات استاندارد و توسعه آن اسکله را دارم. و از تمامی کسانی که در اطفای حریق و خدمت به آن عزیزان خسارت دیده تشریک مساعی نمودند تشکر می نمایم.

صفایی بوشهری

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن