بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 42638
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 2 مرداد 96 11:40 ب.ظ

امام جمعه کنگان:

احداث اسکله تجاری در بندر کنگان یک ضرورت اجتناب ناپذیر

ثلاث_ پیام امام جمعه کنگان بمناسبت حادثه دلخراش آتش سوزی در اسکله کنگان

پیام امام جمعه کنگان بمناسبت حادثه دلخراش آتش سوزی در اسکله کنگان
بسم الله الرحمن الرحیم
خبر تلخ آتش سوزی اسکله کنگان و خسارت های وارده دهها و بلکه صدها نفر از برادران ایمانی و شهروندان عزیز کنگانی انسانی را جریحه دار کرد.
حقیر در لحظات اولیه حادثه دلخراش ضمن اطلاع رسانی به مقامات ارشد استانی ، شهرستان های همجوار و شرکت های نفتی توفیق حضور در صحنه و شنیدن درد دل های آسیب دیدگان داشته و شاهد ایثار و فداکاری اقشار مختلف مردم بوده ام.
اینجانب ضمن همدردی با همه حادثه دیدگان آتش سوزی جمعه گذشته در اسکله کنگان ، لازم می‌دانم صمیمانه از همدلی مردم و مسئولان بویژه جوانان ، نیروهای جان برکف آتش نشانی در جنوب استان و شرکت ها ، نیروهای نظامی، انتظامی، سپاهی، بسیجی، دریابانی، خبرنگاران و عکاسان، مسئولان محلی و همه کسانی که در این حادثه تلخ و آزمون سخت با حضور فیزیکی، با بیان و بنان برای التیام آسیب دیدگان کمک کرده اند و به یاری آنان شتافتند، و بالاخص از پیام های تسلی بخش و همراه با عنایت حضرات آیات صفایی بوشهری و حسینی بوشهری صمیمانه تشکر نمایم.
لازم دانسته از مراتب همدردی و پیگیری جبران خسارت از سوی حضرات آیات و نمایندگان محترم ولی فقیه در استان و نماینده محترم مردم در مجلس خبرگان رهبری حسینی بوشهری و صفایی بوشهری و از مقامات ارشد اجرایی استاندار محترم و مدیرعامل سازمان منطقه ویژه ، نماینده محترم در مجلس شورای اسلامی، مقامات محلی سپاسگزاری نمایم.
همانگونه که حقیر مکرر در خطبه های نماز جمعه، شورای اداری و دیدار با مقامات ارشد کشوری و استانی یادآور شدم احداث اسکله تجاری در بندر کنگان یک ضرورت اجتناب ناپذیر، از حقوق و مطالبات بحق مردم این خطه است و همین جا مصرانه از مقامات کشوری و استانی بویژه مجموعه صنعت می خواهم تا نسبت به احداث اسکله تجاری در خور شان مردم این خطه، اقدام عاجل نمایند.
حقیر ضمن تشکر از پیگیری های مسئولان استانی و محلی از مقامات مربوطه می خواهم در جهت التیام دردهای حادثه دیدگان، با اتخاذ تدابیر مناسب عملی، زمینه جبران خسارت وارده به آنها را فراهم کنند.
امیدوارم مردم صبور این دیار بزودی شاهد به ثمر نشستن نتیجه تلاشها و پیگری های بعمل آمده از سوی همه دلسوزان باشیم.
محمود محمودی
امام جمعه کنگان

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن