بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 42690
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 5 مرداد 96 7:16 ب.ظ

به بهانه برپایی نمایشگاه و اکسپوی رضا صفایی

حدیث مهرعاشقی بر زلال آب

روایت ماهی و هزار فسانه دریایی را شور میدارد به شعری شگفت بر قاب؛ عکس درون اب است و رضا است و ترنمی غریب بر دل و این روایت زلال اب و غوغای تصاویر عشق حرمتی می یابد

ثلاث – حسن مختارزاده : عشق بهانه نمیخواهد ،عاشق که شوی ،شور دیگر خواهی یافت ،شور شیدائی ،شور ترنم دل و دلدادگی .
تا بدانجا که شوق دیدن دیار یا بلندای کوه خواهدت برد یا به اعماق دریا، یا که هفت شهر عشق را کشانی به زیر گام و یا که خود کشانی به سبخ زار ابادی.
کافیست که به شعله ات کشد این شراره اتش. شور می کشد ترا به شوق و این حرمت شراره عشق بود که رضا صفائی هنرمند خوش صفای انجمن عکاسان کنگان را به شور دیگری میدارد بر این روایت. روایت عشق و دلدادگی و این آغاز روایتی است بزرگ که راهی راهش میدارد بر اعماق نیلگون خلیج فارس به همراه معشوق وجود. دوربین همیشه همراه تا خوش بیافریند حس افریده های خالق هستی.
روایت ماهی و هزار فسانه دریایی را شور میدارد به شعری شگفت بر قاب؛ عکس درون اب است و رضا است و ترنمی غریب بر دل و این روایت زلال اب و غوغای تصاویر عشق حرمتی می یابد بر عاشقی دیگر که مهر انسان است به انسان او اکسپویش را به نام نامی مهر به معلولین دیار بر پای میدارد و عاشقانه های وجودش را در طبق اخلاص عکسهای زیر دریاییش این بار نه با نگاه فن و تکنیک و هزار رمز و راز فنون عکاسی بلکه ترنم افسانه عشق انسان یا بیش به شوق دیدن کعبه مهر ،به ستایشش خواهد کشاند و به تحسینش خواهد نشاند، زیبابی رنگهای دربایی و رقص ماهیان ،همگان رنگ دل رضاست بر تارک وجود، چه خوش می خرامد این عاشق بلندای مهر، مانا باشداین عشق، مانا باشد این شور ، مانا باشد این شیدائی.

عکس : مهدی احمدی – زوم

برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن