بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 42699
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:پنجشنبه 5 مرداد 96 8:54 ب.ظ

در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی ؛

واکنش سخنگوی ناجا به فیلم مامور پلیس راه عسلویه

دفتر سخنگوی ناجا اعلام کرد: راننده خاطی مستوجب توبیخ و تنبیه است اما برخورد شدید ماموران پلیس راه عسلویه نیز قابل قبول نیست.

به گزارش ثلاث ؛ دفتر سخنگوی نیروی انتظامی در خصوص انتشار کلیپی که اخیرا با مضمون القایی برخورد مامور راهور عسلویه با یک راننده در فضای مجازی منتشر شده است، اظهار کرد: متاسفانه این کلیپ تنها بیانگر بخش بسیار محدودی از واقعیت رخ داده است. اصل واقعیت این است که یک اکیپ گشت راهور شهرستان عسلویه در حین انجام ماموریت متوجه حرکت یک خودرو دارای سه سرنشین در مسیر خلاف، آنهم با سرعت بسیار زیاد و خطرآفرین می‌شوند.
از همین رو بلافاصله برابر قوانین راهنمایی و رانندگی مبادرت به متوقف کردن خودرو نموده و از راننده خودرو درخواست مدارک می کنند. اما راننده نه تنها از دادن مدارک امتناع می ورزد بلکه به گونه‌ای تکانشی، پرخاشجویانه و غیرعادی مامور راهور را مورد توهین و یورش پیاپی قرار می‌دهد.
رفتار غیرعادی و خشونت آمیز راننده متخلف، ماموران پلیس راه عسلویه را ناگزیر از کسب تکلیف از سر اکیپ گشت، ودر خواست حضور او در محل رخ داد، می کند. با حضور سراکیپ راهور در محل توقف خودرو، از راننده خاطی خواسته می شود تا جهت انتقال به کلانتری سوار خودرو پلیس شود اما او بازهم با توسل به خشونت به درخواست ماموران پاسخ رد می دهد.به همین سبب ماموران ناگزیر با اعمال زور او را سوار خودرو کرده و به کلانتری منتقل تا از آن طریق تحویل مراجع قضایی بدهند.
بدیهی است هرچند راننده خاطی مستوجب توبیخ و تنبیه است لیکن برخورد شدید مامورین در صحنه نیز قابل قبول نیست و تذکر و برخورد انضباطی لازم با ماموران پلیس راه عسلویه صورت گرفته است بررسی های تکمیلی حکایت از آن دارد که راننده مذکور دارای تخلفات و رفتارهای پر خطر ترافیکی عدیده ای است.

نظرات

  1. حميد says:

    برخورد شدید با مجرم کنید نه از نوع فیزیکى اونم با لباس مامور دولت. گواهینامه طرف هم تا آخر عمرش باطل کنید تا عبرت بشه. مامور هم برابر قانون باید باهاش برخورد بشه.

  2. محمد says:

    برادر من خود فیلم گویای همه چیز بود راننده بنده خدا خیلی اروم بود این ماموران شما بودند که رفتار زشت و مجرمانه داشتن ضمنا ما خودمون تو منطقه با ماموران شما برخوردداشتیم با همه مردم مثل مجرم برخورد میکنن مخصوصا مامورین منطقه انتظامی عسلویه از فرماندهی نیروی انتظامی استان انتظار هست که تواین منطقه بیشتر دقت و توجه کنند

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن