بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 42761
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 7 مرداد 96 8:35 ب.ظ

ثلاث در گفتگو با رئیس بیمارستان امام هادی شهرستان دیر

بیمارستان امام هادی شهرستان دیر، دو ماه و نیم پس از افتتاح

اختصاصی ثلاث- رئیس بیمارستان امام هادی(ع) شهرستان دیر ، وضعیت این مرکز درمانی را ۷۴ روز پس از افتتاح تشریح کرد.

رئیس بیمارستان امام هادی (ع) شهرستان دیر در پاسخ به خبرنگار ثلاث مبنی بر وضعیت این مرکز درمانی، ۷۴ روز پس از افتتاح، اظهار داشت: در این مرکز درمانی، اورژانس، آزمایشگاه، رادیولوژی و داروخونه به صورت شبانه روزی خدمات رسانی میکنند.

وی خاطرنشان کرد: ساعت کاری درمانگاه این بیمارستان تا ۱۲ شب می باشد. درمانگاه بیمارستان امام هادی(ع) شهرستان دیر در نوبت عصر دارای پزشک عمومی و در نوبت صبح علاوه بر پزشک عمومی، پزشک متخصص نیز حضور دارند و اماده انجام وظیفه هستند.

دکتر هوشمند ادامه  داد: اورژانس بیمارستان به صورت تمام وقت فعالیت دارد و دارای یک پزشک عمومی به صورت اختصاصی و در حال حاضر دارای  متخصص داخلی به صورت تمام وقت می باشد که انشاءالله در ماه های آینده چندین متخصص دیگر نیز جذب خواهند شد‌.

وی اظهار داشت:  این بیمارستان در ۹ رشته تخصصی (داخلی،  زنان،  جراحی،  اطفال، گوش و حلق و بینی   قلب،  پوست، اعصاب و روان و کلیه ) در درمانگاه  جذب پزشک نموده است .

رئیس بیمارستان امام هادی (ع) شهرستان دیر گفت: در پی خارج شدن درمانگاه شهر دیر از حالت شبانه روزی، تسهیلات عمومی زایمان ، به بیمارستان منتقل شده است که تا کنون موفق به پذیرش چندین زایمان نیز بوده است.

دکتر هوشمند گفت: شماره تماسی که برای بیمارستان در نظر گرفته شده است  ۰۷۷۳۵۴۶۳۶۲۰ الی ۲۲  می باشد که با اطلاعیه ها و بنر هایی که در سطح شهر نصب شده  مردم را مطلع کرده ایم. در همین راستا  تماس های مکرر همشهری های عزیزمان با درمانگاه بیمارستان جهت نوبت گیری، گویای این مطلب است.

وی در پایان عنوان کرد: امید که با تلاش و خدمات رسانی کادر این بیمارستان، قدمی درجهت ارتقا سطح درمان در شهرستان دیر برداشته باشیم.

 

گفتنی است بیمارستان ۵۶ تخت خوابی امام هادی(ع) شهرستان دیر،  ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ با حضور وزیر بهداشت و درمان افتتاح شد.

در اجرای این پروژه بزرگ درمانی که وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر متولی آن هستند، نفت نیز مساعدت بسیار خوبی به عمل آورده است.

خبرنگار: مصطفی صفایی

 

 

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن