بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 42798
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 9 مرداد 96 3:22 ب.ظ

بدون حمایت ویژه وزیر بهداشت امکان افتتاح بیمارستان دیّر وجود نداشت

ثلاث- رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گفت: گام‌های بیشماری برای راه‌اندازی بیمارستان امام هادی(ع) دیّر برداشته شده بود اما بدون حمایت ویژه وزیر بهداشت این بیمارستان آماده نمی‌شد و افتتاحی صورت نمی‌گرفت

به گزارش ثلاث و به نقل از پرتال دانشگاهعلوم پزشکی بوشهر، رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گفت: گام‌های بیشماری برای راه‌اندازی بیمارستان امام هادی(ع) دیّر برداشته شده بود اما بدون حمایت ویژه وزیر بهداشت این بیمارستان آماده نمی‌شد و افتتاحی صورت نمی‌گرفت. 

دکتر علیرضا رئیسی با اشاره به قدمت دیرینه شهرستان دیّر گفت: شهرستان دیّر از اهمیت ویژه‌ای در حوزه بهداشت و درمان استان بوشهر برخوردار است.
دکتر رئیسی در نشست هم اندیشی با منتخبین شورای شهر دیّر افزود: مسیر ارایه خدمات بهداشتی درمانی شهرستان دیّر  با استقرار پزشکان متخصص، جذب و تخصیص اعتبارات هموار می‌شود.
وی با اشاره به ورود پزشکان متخصص به شهرستان دیّر تا دو ماه آینده خاطر نشان کرد: برای تکمیل کادر درمانی بیمارستان امام هادی(ع) هفت پزشک متخصص در رشته‌های داخلی، اطفال، زنان، رادیولوژی، جراحی، بیهوشی و قلب به شکل مستقل از مهرماه در شهرستان دیّر مستقر خواهند شد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی با پیش بینی آینده درخشان برای بیمارستان دیّر گفت: تجهیزات درمانی بسیار خوبی در بیمارستان امام هادی(ع) استقرار یافته است و با وجوداینکه در تعریف استانداردها تخت ویژه‌ در بیمارستان‌های زیر ۱۰۰ تختی در نظر گرفته نمی‌شود اما برای این بیمارستان تخت ویژه ICU و CCU در نظر گرفته شده است.
مرکز خدمات جامع سلامت حضرت مهدی(عج) دیر تا پایان مهرماه شبانه روزی است
دکتر علیرضا رئیسی خاطر نشان کرد: تا پایان مهرماه و قبل از استقرار کامل نیروی انسانی و کادر درمانی در بیمارستان دیّر،ش مرکز جامع سلامت حضرت مهدی(عج) به شکل شبانه روزی به خدمات خود ادامه می‌دهد و پس از آن تا پایان آبان ماه تا ساعت ۲۴ پذیرای مراجعین به مرکز خواهد بود.
وی افزود: با راه‌اندازی کامل بیمارستان ساعت کاری مرکز خدمات جامع سلامت حضرت مهدی(عج) بر اساس چارچوب تعریف شده و مانند دیگر مراکز در وقت اداری خواهد بود.
زمینه جذب و فعالیت خیّرین در دیّر فراهم شود
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: این انتظار از منتخبین جدید شورای اسلامی شهر دیّر می‌رود تا مانند گذشته با هم فکری و تعامل با سایر دستگاه‌ها در زمینه فرهنگ سازی و اطلاع رسانی به مردم زمینه‌های ارتقا فرهنگ سلامت را تقویت و با سرمایه گذاری معنوی ویژه حضور خیّرین را برای توسعه زیر ساخت‌های بهداشتی درمانی فراهم کنند.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن