بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 42820
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 10 مرداد 96 11:06 ب.ظ

رئیس بیمارستان کنگان:

رضایتمندی و جلب اعتماد مردم از نتایج اجرای طرح تحول نظام سلامت در بیمارستان کنگان است

ثلاث- رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان گفت: ثلاث- افزایش مراجعین بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان از ۶۴۰ هزار نفر در سال ۹۲ به یک میلیون و ۱۶۰ هزار نفر در سال ۹۵ ، از نتایج اجرای طرح تحول نظام سلامت در بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان و رضایتمندی و جلب اعتماد مردم نسبت به خدمات ارائه شده است.

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان، رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان گفت: رضایتمندی و جلب اعتماد مردم از نتایج اجرای طرح تحول نظام سلامت در بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان است. 

دکتر حسن حیدری افزود: بدون شک طرح تحول سلامت را می‌توان به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین طرح‌های وزارت بهداشت و درمان پس از انقلاب نامید.
و بابیان اینکه تأکید مهم این طرح بر کاهش پرداختی از جیب مردم و ارائه خدمات مطلوب در حوزه سلامت است تصریح کرد: همزمان با شروع طرح تحول نظام سلامت از اردیبهشت ۱۳۹۳ توسط وزارت بهداشت و درمان، پرداختی‌های مردم با دفترچه بیمه (در بیمارستان کنگان) به زیر ۷ درصد رسید.
رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان گفت: نگاه ویژه دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر به بیمارستان امام خمینی (ره)، این مرکز درمانی را به قطب درمانی جنوب استان بوشهر تبدیل کرد.
وی افزود: نتیجه اجرای طرح تحول نظام سلامت و توسعه زیرساخت‌هایی درمانی که در بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان رخ داد را می‌توان در جلب اعتماد مردم و افزایش بار مراجعین به این مرکز درمانی مشاهده کرد به‌طوری‌که آمار و ارقام نیز مؤید همین موضوع است.
رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان اظهار داشت: با اجرای طرح تحول در بیمارستان کنگان، شاهد افزایش ملموس مراجعین هستیم به‌گونه‌ای که آمار کل مراجعین در سال ۹۲ حدود ۶۴۵ هزار نفر، در سال ۹۳ حدود ۷۱۰ هزار نفر، در سال ۹۴ حدود ۹۹۰ هزار نفر و در سال ۹۵ حدود یک‌میلیون و ۱۶۵ هزار نفر بوده است.
دکتر حیدری خاطرنشان کرد: می‌توان اینگونه نتیجه گرفت که از زمان آغاز طرح تحول نظام سلامت در سال ۹۳، مردم اعتماد بیشتری به بیمارستان کنگان کرده‌اند و رضایتمندی آنان را می‌توان در افزایش حضور مراجعین به این مرکز درمانی و استفاده از خدمات مختلف درمانی آن مشاهده کرد.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن