بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 42837
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 11 مرداد 96 3:35 ب.ظ

جشن میلاد امام رئوف در پتروشیمی جم

ثلاث- پتروشیمی جم: جشن میلاد امام رئوف با حضور کارکنان و خانواده های آنان و همچنین گروه تواشیح معراج، گروه کودکانه بچه های آفتاب و گروه موسیقی دادجو در سالن آپادانا برگزار شد.

به گزارش ثلاث نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی جم، جشن باشکوهی به مناسبت میلاد امام رضا (ع) و دهه کرامت شامگاه دیروز با حضور کارکنان و خانواده های آنان در سالن آپادانا پتروشیمی جم برگزار شد.
در این جشن باشکوه حجت السلام ایمانی ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان در باره سیره حضرت امام رضا (ع) و اهمیت دهه کرامت به سخنرانی پرداخت.
 در ادامه جشن میلاد امام رئوف (ع) گروه کودک بچه های آفتاب از صدا و سیمای استان بوشهر با اشعار و بازیهای خاص کودکانه به اهمیت اوقات فراغت در ایام تابستان پرداختند و اهمیت این موضوع را به کارکنان و خانواده های آنان یادآور شدند. 
در این مراسم چندتن از قاریان بین المللی از دهکده قرآنی چارک و گروه بین المللی تواشیح معراج و حافظان قرآنی از شهرستان دشتی به اجرای برنامه های خود پرداختند و حال و هوای خاصی به مراسم بخشیدند.
در پایان گروه موسیقی دادجو به زیبایی قطعه های موسیقی محلی را اجرا کردند و شبی به یادماندنی را برای شرکت کنندگان رقم زدند.
شایان ذکر است شرکت کنندگان در این مراسم شام را میهمان شرکت پتروشیمی جم بودند.
برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن