بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 42842
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 11 مرداد 96 9:38 ب.ظ

برگزاری همایش چالش های اجتماعی با رویکرد اعتیاد در اواخر شهریورماه

ثلاث- همایشی با موضاعات تخصصی در حوزه انجمن ها از مسائل و مشکلات، طرح ها و مدل هایی که در حوزه اعتیاد، درمان و آسیب ها می باشد؛ برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ثلاث، دکتر سید حسین مدنی معاون مدیر کل امور اجتماعی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی امروز در حاشیه نشست هم اندیشی این همایش به خبرنگار ثلاث گفت: همایش چالش های اجتماعی با رویکرد اعتیاد سازمان منطقه انرژی پارس در آخر شهریورماه با همکاری ستادمواد مخدر، وزارت کار و تعاون و رفاه اجتماعی با حضور فعال سمن های چهار شهرستان کنگان، عسلویه، دیر و جم برگزار خواهد شد.

مدنی در این باره گفت: این همایش با موضاعات تخصصی در حوزه انجمن ها از مسائل و مشکلات، طرح ها و مدل هایی که در حوزه اعتیاد، درمان و آسیب ها می باشد؛ مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
وی خاطر نشان کرد: ازجمله مدل هایی که در این همایش اجرا خواهد شد؛ اجتماع محور و مدل ای پی و مدل های مختلف دیده خواهد شد که همچنین درجوار این همایش نمایشگاه هایی تحت عنوان پیشگری اعتیاد با حضور مسولین ستاد موادمخدر و دستگاه های ذی ربط به عمل خواهد انجامید.
معاون مدیر کل امور اجتماعی در ادامه تاکید کرد: یکی از هدف های مهم این همایش وجود پنل های آموزشی و کارگاه های آموزشی که به مدت ٢ روز با محوریت و موضوع نقش مادران و مهارت فرزند پروری، نقش پیشگیری اعتیاد در محیط کار ومحلات مورد توجه قرار خواهد گرفت.
وی در پایان اعلام کرد : مدعوین و سخنرانان این همایش وزیر کشور، رئیس کل بهزیستی کشور، سردار مؤیدی معاون کاهش و تقاضا ستاد مواد مخدر، دکتر افشار و همچنین معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر کار و رفاه اجتماعی می باشد./علی فخاری

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن