بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 42846
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 11 مرداد 96 9:58 ب.ظ

اهداء بسته های حمایتی به دانش آموزان بی بضاعت شهرستان

ثلاث- شناسایی و حمایت از دانش آموزان بی بضاعتی که برای ادامه تحصیل با مشکل مواجه هستند یک کار بزرگ فرهنگی اجتماعی است

به گزارش ثلاث؛ یوسفی فرماندار شهرستان کنگان ضمن تبریک دهه کرامت اظهار داشت: کمک به همنوعان و نیازمندان از آموزه های دینی ما می باشد که موسسات خیریه و مراکز نیکوکاری مهمترین نهادها در این حوزه هستند؛ ملاک کار در این حوزه رضایت خداوند می باشد.
وی اهداء بسته های حمایتی به دانش آموزان بی بضاعت شهرستان را یک اقدام فرهنگی اجتماعی برشمرد و افزود: شناسایی و حمایت از دانش آموزان بی بضاعتی که برای ادامه تحصیل با مشکل مواجه هستند یک کار بزرگ فرهنگی اجتماعی است و با بهره گیری از همه ظرفیت ها تلاش کنیم حمایت های لازم از دانش آموزان بی بضاعت صورت گیرد و همراهی ادارت، نهادها و سایر دستگاه ها در این زمینه فرصت خدمت بیشتر برای آنان را فراهم می کند.
فرماندار کنگان خواستار همگرایی مدیران، موسسات خیریه و مراکز نیکوکاری در سطح شهرستان شدند.
در این جلسه  احمدخاکنژاد معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گفت: در سال های اخیر با کمک خیرین و موسسات خیریه خدمات قابل توجهی به دانش آموزان بی بضاعت ارائه شده است که در همین راستا لازم است از ظرفیت های اجتماعی برای تقویت، توسعه و همکاری با موسسات خیریه استفاده کنیم.
وی ادامه داد: کمک به دانش آموزان بی بضاعت باید به موقع و قبل از آغاز سال تحصیلی صورت گیرد.
زیبا بخشدار مرکزی کنگان ضمن حمایت از دانش آموزان بی بضاعت شهرستان خواستار توجه بیشتر به این دانش آموزان در روستاهای بخش مرکزی شدند.
در ادامه این جلسه اعضاء ضمن ارائه راهکارهای لازم در زمینه حمایت از دانش آموزان بی بضاغت کمک های خود را در قالب سیستم های حمایتی جمع آوری نمودند.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن