بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 42852
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 12 مرداد 96 11:29 ق.ظ

مراسم قدردانی از کشاورز، رئیس سابق صنعت، معدن و تجارت کنگان برگزار شد+ عکس

ثلاث- مراسم قدردانی از کشاورز، رئیس سابق صنعت، معدن و تجارت کنگان با حضور اعضای کمیسیون، روسای اتحادیه ها و صنوف شهرستان برگزار شد.

به گزارش ثلاث، روز گذشته ۱۱ مردادماه ۱۳۹۶ طی مراسمی که در اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کنگان برگزار شد از تلاشهای آقای نصراله کشاورز در دوران تصدی این اداره قدرانی شد.

این مراسم که با حضور اعضای کمیسیون، روسای اتحادیه ها و صنوف شهرستان تشکیل شد.

در ابتدا نصرالله کشاورز در سخنانی کوتاه از همکاری و همراهی مسئولان و اعضای کمیسیون، اتحادیه ها و صنوف در دوران تصدی وی در این اداره  قدردانی کرد و بیان داشت:  در هر کجا که با شم به عنوان عضو کوچکی از بدنه این شهرستان جهت همکاری و همیاری قدم خواهم برداشت.

وی افزود: هیچگاه کنگان و کنگانی ها را فراموش نمی کنم و هر جا که هستم خود را خادم خطه جنوب استان علی الخصوص کنگان می دانم.

  در پایان این مراسم با اهدا لوح سپاس به رسم یاد بود از تلاش‌های  وی قدردانی شد.

کشاورز از جمله معدود مدیران بدون حاشیه است که همواره مردم و مسئولین با وی ارتباط حسنه  دارند.

کشاورز به رییس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر منصوب شد

گفتنی است که وی به عنوان رییس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت مرکز استان منصوب شده اند و امین نیکنام که تاکنون مسئول امور اصناف شهرستان وعضوی از بدنه این اداره بوده است به عنوان سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت امور را به عهده گرفته است.

 

با امین نیکنام سرپرست جدید اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کنگان بیشتر آشنا شوید:

امین نیکنام متولد ۱۳۶۰ و دارای فوق دیپلم گمرک، لیسانس اقتصاد بازرگانی است و در حاضردانشجوی فوق لیسانس مدیریت اجرایی می باشد.

 وی دارای سابقه حدود ۱۶ ساله در زمینه کاری خود است. ۱۱ سال و اندی در گمرک و ۴ سال و اندی در اداره صنعت، معدن و تجارت میباشد که حدود ۲ سالِ آن، بوشهردر قسمت بازرگانی خارجی اداره صنعت، معدن و تجارت و بیش از ۲ سال در کنگان، قسمت بازرگانی داخلی این اداره خدمت کرده است.

 

 

 

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن