بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 42895
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 13 مرداد 96 3:46 ب.ظ

همه منتظر واکنش استاندار؛

آیا واکنش استاندار در مورد انتشار خبر منطقه آزاد بوشهر و دشتستان، سکوت خواهد بود؟!

اختصاصی ثلاث- با وجود انتشار خبر منطقه آزاد بوشهر (توسط یک سایت پر بازدید استانی)، هنوز هیچ واکنش صریحی از جانب استاندار یا مجموعه استانداری مشاهده نشده است.

ثلاث- مصطفی صفایی: با وجود انتشار خبر منطقه آزاد بوشهر (توسط یک سایت پر بازدید استانی)، هنوز هیچ واکنش صریحی را از جانب استاندار یا مجموعه استانداری مشاهده نشده است.

 

این سایت خبری مدعی شده بود که استاندار بوشهر جهت گرفتن مصوبه منطقه آزاد برای بوشهر و دشتستان و بخش هایی از چهار حوزه انتخابیه، نمایندگان استان را به نوعی دور زده و انها را پیچانده است و در نهایت مصوبه منطقه آزاد را فقط روی بوشهر و دشتستان متمرکز کرده است.

هم اکنون تمام تجار، بازرگانان، لنجداران، بازاریان و شوراهای اسلامی جنوب استان بوشهر نسبت به این خبر حساس شده و با دلخوری و استرس زیاد، منتظر پاسخی روشن از جانب استانداری هستند.

با وجود این هجمه رسانه ای که هنوز صحت و سقم آن از جانب استاندار و یا هیچ نماینده ای تایید یا تکذیب نشده است، افکار عمومی منتظرند تا ببینند روز اول هفته( شنبه) واکنش شخص اول استان و یا مجمع نمایندگان استان بوشهر به طور واضح چه خواهد بود.

 باید در هفته پیش رو منتظر ماند و دید که آیا مطلب مندرج در سایت خبری خلیج فارس یک افشاگری بزرگ علیه استانداری بوشهر خواهد بود یا به شدت تکذیب خواهد شد؟

قطعا سکوت استانداری به نشانه تایید این موضوع خواهد بود.

گفتنی است که شایعات زیادی نیز در خصوص جابجایی استاندار کنونی بوشهراز این سمت به گوش می رسد که البته این موضوع نیز فقط در حد یک گمانه زنی مطرح است و لباید منتظر آینده نزدیک ماند …

مطلب درج شده در کانال خبری خلیج فارس به شرح زیر می باشد:

محدوده منطقه آزاد تجاری بوشهر اعلام شد

 

  استاندار بوشهر در نشست با فعالان سیاسی اجتماعی زادگاهش (دشتستان) گفته: شهرستان دشتستان نیز در محدوده منطقه آزاد قرار دارد.

?سالاری با اشاره به اینکه منطقه آزاد در انتظار تصمیم مجلس است، گفته: حدود منطقه آزاد از جزیره نگین و جزیره شیف در شهرستان بوشهر تا روستای گزبلند در شهرستان دشتستان است.

?سایت “خلیج فارس” در آبان ماه ۹۵ خبر داده بود استاندار به نمایندگان استان در مجلس گفته: منطقه آزاد بخش هایی از هر چهار حوزه انتخابیه استان را (از دیر تا تنگستان و دشتستان و بوشهر) در بر می گیرد، اما طبق اطلاعات کسب شده، این وعده صرفا برای جلب حمایت ها چهارنماینده استان بوده و اغلب بخش های اعلامی توسط استاندار در محدوده پارس شمالی و دارای معارض است یا بدلیل هزینه زیرسازی، توجیه اقتصادی ندارد، از این رو بخش هایی از بوشهر و دشتستان امکان جانمایی منطقه آزاد دارد/    

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن