بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 43004
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 18 مرداد 96 3:04 ب.ظ

مقاله پتروشیمی جم رکورد دار ResearchGate در حوزه پژوهش‌های PE100

ثلاث- پتروشیمی جم: مقاله پتروشیمی جم در حوزه پژوهش‌های PE100 رکورددار ResearchGate در هفته دوم مرداد ماه ۹۶ گردید.

به گزارش ثلاث نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم، مقاله‌ی با عنوان “Correlation between rheological and mechanical properties of black PE100 compounds …” که حاصل تلاش و همکاری آقای دکتر رضا راشدی مدیر واحد پژوهش و فناوری شرکت پتروشیمی جم و پژوهشگران دانشگاه صنعتی شریف بود در اوایل سال جاری خورشیدی در مجله معتبر Express Polymer Letters، از سری مجلات علمی ISI، انتشار یافت.

بر اساس آمار منتشر شده در وب سایت ReasearchGate ،  این مقاله در هفته دوم مرداد ۲۴۶ مرتبه مورد بازدید و مطالعه قرار گرفت که  این افتخار حاکی از غنای علمی، پژوهشی و فنی این مقاله و اهمیت موضوع محصول استراتژیک PE100  و مطالعه و بررسی خواص آن دارد که موجب مراجعه پژوهشگران به این مقاله گشته است.

پژوهش و فناوری پتروشیمی جم در راستای بهینه‌سازی و توسعه این محصول، طرح‌های کاربردی و توسعه‌ای  بسیار وسیعی را در دست دارد.

لازم به ذکر است ReasearchGate یک شبکه اجتماعی علمی برای پژوهشگران، دانشمندان، اساتید و دانشجویان سراسر جهان در جهت ارتباط، همکاری، پرسش و پاسخ و مبادله‌های علمی است. تعداد کاربران این شبکه در سال ۲۰۱۴ بیش از شش میلیون نفر بوده است. 


 

 

 

برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن