بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 43030
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 19 مرداد 96 3:36 ب.ظ

نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس:

 پارادوکس ثروت و فقر در جنوب استان بوشهر همچنان باقی است

ثلاث_الماسی:دولت باید از جوانانی که تدبیر و توانشان را در مناصب پیشین خود به اثبات رسانده اند بیشتر بهره ببرد.

به گزارش ثلاث،  نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم توجه به جنوب استان بوشهر، گفت: پارادوکس ثروت و فقر در جنوب استان بوشهر همچنان باقی است.

سکینه الماسی خطاب به رئیس جمهور اظهار داشت: بی‌شک گام‌های مستحکم و پرثمر حضرتعالی برای تعالی کشور عزیزمان ایران، نه از نظرها دور است و نه می‌توان از نظر دور داشت. ضمن تقدیر از مجاهدات جنابعالی سه نکته را با شما درمیان می گذارم.

نخست اینکه در حوزه مدیریت کلان کشور با ترجیح خرد و تجربه بر جوانی کوشیدید مسیری را برای توسعه برگزینید که به حمدالله در بسیاری از امور سربلندیم اما لازم است که از جوانانی که تدبیر و توانشان را در مناصب پیشین خود به اثبات رسانده اند دولت بیشتر بهره ببرد.

نکته دوم که بسیار مهم است و نمی توان نادیده گرفت حضور پرفروغ زنان دانا و توانای این سرزمین در عرصه های گوناگون است؛ ناگفته پیداست که حضرتعالی خود به این مهم باور دارید، آنچنانکه موکداً به آن تاکید کرده اید؛ انتظار این است که دولت پس از قدم نخست، گام دوم را محکم تر در سطوح وزارتی بردارد و از زنان با تدبیر جهت مدیریت کلان کشور به عنوان وزیر سود جوید.

عرض سوم عرض عدالت خواهی است، ابراز پیام محق مردم حوزه انتخابیه‌ام. شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه است. خطه‌ای ثروت‌خیز و زر نشان اما محروم. تضاد ثروت و فقر، پارادوکسی که همچنان باقی است. انتظار می‌رود که دولت دوم شما با تدبیر، نگاه ویژه‌ای به جنوب استان بوشهر داشته باشد و برخی از هزینه‌های گزافی که با حضور صنعت بر زندگی مردم آن خطه تحمیل کرده است را جبران کنند.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن