بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 43050
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 20 مرداد 96 9:41 ب.ظ

ستاد بحران کشور به داد آسیب دیدگان حادثه آتش سوزی اسکله کنگان برسد/دستگاه های مسئول اقدام فوری و عاجل را جایگزین وقت کشی کنند

ثلاث_ حجت الاسلام و المسلمین محمود محمودی: ملت ایران اجازه گستاخی و دخالت در امور داخلی کشور را به هیچ کسی نخواهند داد

به گزارش ثلاث، حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران شهرکنگان با اشاره به گذشت چند هفته از حادثه تلخ آتش سوزی اسکله و خسارات چند میلیاردی به مردم این شهر عنوان ننود: ستاد بحران کشور و مسئولان امر با اتخاذ تدبیر عملی به فریاد مال باختگان این حادثه تلخ برسند.
وی سرعت در رسیدگی به این امر را ضروری دانست و عنوان داشت: دستگاههایی مانند سازمان بنادر و کشتیرانی ، بیمه و دستگاه های مرتبط با اقدام عاجل و با حساسیت مسؤولیت خود را در قبال مردم انجام و تسکینی بر دردهای آنان شوند.
وی در پایان این بخش از خطبه ها بر ضرورت اقدام برای توسعه اسکله کنگان و رفع نواقص برای جلوگیری از بروز حادثه تاکید کرد.
خطیب جمعه در فراز دیگر با اشاره به آغاز به کار دولت دوازدهم با رای مردم ، تنفیذ حکم توسط رهبر معظم انقلاب و تحلیف در مجلس شورای اسلامی اظهار نمود: همانگونه که ریاست محترم جمهوری اسلامی بارها متذکر شدند ، آغاز کار دولت دوازدهم، آغاز فصل همدلی و همکاری و خدمت به مردم است.
وی گفت: انتظار جدی مردم از دولت ، تحقق فرامین مقام معظم رهبری بویژه تاکید معظم له در خصوص جهت گیری اصلی دولت در رسیدگی به معیشت مردم، تعامل گسترده با دنیا و ایستادگی در مقابل سلطه طلبان، غافل نشدن از توطئه دشمنان است .
وی همچنین توجه جدی به حل مشکلات مردم بویژه در حوزه اقتصاد ، اشتغال، تولید و مرزبندی با جریان فتنه و حفظ مصالح ملی را از دیگر خواسته ها از دولت عنوان کرد.
محمودی به مراسم تحلیف ریاست جمهوری با حضور بیش از ۱۰۵ شخصیت بلند پایه از کشورهای مختلف دنیا اشاره و گفت‌: اعتبار بالای نظام و اقتدار و عزت نظام دینی از جمله پیام های مهم مراسم تحلیف ریاست جمهوری بود.
امام جمعه کنگان به برخی حواشی این مراسم و ماجرای عکس سلفی برخی نمایندگان مجلس اشاره و بیان کرد: این کار این نمایندگان به دور از عزت و جایگاه نمایندگی مردم بود و آنها باید از مردم عذرخواهی کنند.
وی به برخی تحرکات آمریکایی ها و تلاش آنها برای بازرسی از سایت ها و مراکز نظامی کشورمان اشاره و با اشاره به فرمایشات فرمانده مغطم کل قوا و هشدارهای مکرر معظم له اظهار داشت:ملت ایران اجازه گستاخی و دخالت در امور داخلی کشور را به هیچ کسی نخواهند داد و با صلابت مقابل هر گونه زیاده خواهی خواهند ایستاد .
وی به سالروز پیروزی حزب الله لبنان بر رژیم سر تا پا مسلح و مغرور صهیونیستی اشاره و با تحلیلی بر این جریان گفت: پیروزی حزب الله لبنان تجلی امداد و نصرت الهی و نماد غرور و عزت اسلام و خواری و زبونی دشمنان اسلام بویژه رژیم منحوس صهیونیستی و حامیان غربی و عربی آن بویژه آمریکا بود.
محمودی با گرامیداشت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان گفت: آزادگان اسناد شرف و عزت کشور ، مردانی از قبیله غیرت و حماسه اند و بازخوانی رشادت و ایثار این سرو قامتان تاریخ برای نسل جدید ضروری است.
وی در پایان با اشاره به جنایات متعدد علیه مسلمانان در کشورهای مختلف توسط آمریکای جنایتکار ، رژیم کودک کش صهیونیستی و سعودی ها ، با انتقاد از سکوت خفت بار مجامع بین المللی در برابر این وحشی گری ها خواستار اتحاد امت اسلام برای مبارزه با این جرثومه های فساد شد.

ابوذر حسین پور کنگان

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن