بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 43124
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 25 مرداد 96 9:05 ب.ظ

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان کنگان خبر داد:

توزیع اقلام فرهنگی بین ۱۲۰۰ دانش آموز تحت حمایت

ثلاث- مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) کنگان از توزیع نوشت افزار و پوشاک بین خانواده های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان خبر داد.

به گزارش ثلاث،  مدیر کمیته امداد شهرستان کنگان از تامین و توزیع اقلام آموزشی خبرداد و گفت:  بمناسبت بازگشایی مدارس، نوشت افزار و پوشاک جهت توزیع  ۱۲۰۰ دانش آموز نیازمند شهرستان با همکاری موسسات ،مراکز نیکوکاری و آموزش و پرورش تهیه و اماده گردیده است که انشالله بین آنها توزیع خواهد شد.

 عبدالحسین رهبر بیان داشت: برطرف کردن نیازهای فرهنگی دانش آموزان تحت حمایت از اولویت های این نهاد است که در صدر برنامه قرار دارد؛ چرا که تقویت بنیه فکری و تحصیلی دانش آموزان بستگی به تامین نیازهای اولیه تحصیلی مانند نوشت افزار و پوشاک دارد تا با آرامش فکری بیشتری به ادامه تحصیل بپردازند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه موسسات و مراکزنیکوکاری همواره دانش آموزان تحت حمایت را مورد توجه قرار داده اند و با اهدای کمکهای نقدی و کالاهای مورد نیاز  عرصه را بر آنها هموار ساخته اند؛ افزود: خوشبختانه در آستانه سال تحصیلی جدید مجموع هدایای به ارزش ۱۲۰میلیون تومان به حساب کمیته امداد واریز شده است که در راستای خرید اقلام فرهنگی شامل  نوشت افزار و پوشاک صرف خواهد شد و  قبل از بازگشایی مدارس در بین دانش آموزان  تحت پوشش توزیع خواهد شد.

 رهبر تعداد دانش آموزان تحت حمایت در این شهرستان را ۴۲۲ نفراعلام کرد و خاطر نشان نمود: این تعداد دانش آموز کسانی هستند که با توجه به شرایط بحرانی منطقه نیازمند کمک در تامین هزینه تحصیلی می باشند.

وی در پایان بیان کرد: امیدواریم خیرین شهرستان با عنایت خود ما را در این امر خیر یاری نمایند تا سال های آتی بتوانیم حمایت های بیشتری از دانش آموزان نیازمند داشته باشیم و شاهد پیشرفت و موفقیت تک تک این عزیزان در آینده ای نه چندان دور به عنوان فرهیختگان این دیار باشیم.

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن