بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 43162
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 26 مرداد 96 12:54 ب.ظ

بهبود اشتغال بومی‌ها در پارس جنوبی/ ستاد مدیریت بحران تقویت شد

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: برخلاف سال‌های گذشته آمار جذب و استخدام نیروهای بومی بیشتر از غیر بومی‌ها است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: برخلاف سال‌های گذشته آمار جذب و استخدام نیروهای بومی بیشتر از غیر بومی‌ها است.

مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی : سه بار به دادسرا احضار شدم / نباید جنوب رو از شمال استان برش بزنیم/سیر صعودی ۸۰ درصدی استخدام نیروهای بومی/ ستاد مدیریت بحران را تقویت کردم

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی یوسفی عصر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته خبرنگار بیان داشت: شغل خبرنگاری شغلی ارزشمند است، وظیفه حساس خبرنگار در آگاهی بخشیدن و ارتقای سطح دانش به مردم و کمک به الگوی خوب حکومتی است.

وی افزود: خبرنگاران بدون هیچ چشم داشت مادی و صرف علاقه خود فعالیت می‌کنند، کار آنها اجر اخروی دارد. از همکاری و همیاری اصحاب رسانه با منطقه ویژه در جهت آگاهی بخشیدن به مردم قدردانی می‌کنم.

یوسفی اظهار داشت: در دولت جدید و با تصویب وزارت نفت که درصدی از قراردادهای نفتی به حوزه‌های پیرامون اختصاص خواهد یافت، دست ما برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام باز خواهد شد.

 من موافق برش زدن جنوب از شمال استان نیستم

یوسفی با بیان اینکه موافق برش‌زدن جنوب از شمال استان نیستم، بیان کرد: تیم پارس جنوبی جم متعلق به کل استان است و می توانم به جرات ادعا کنم یک تیم بدون حاشیه در لیگ داریم.

وی ادامه داد: کارهای زیادی روی ورزشگاه تختی جم انجام دادیم تا به استانداردهای فدراسیون رسیدیم، مردم و مسئولان و اصحاب رسانه جم تعامل و همکاری خیلی خوبی برای برگزاری مسابقات با ما داشتند.

چندین بار دادسرایی شدم

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی با بیان اینکه سه بار به دادسرا احضار شده‌ام، گفت: من به‌خاطر هزینه‌های که برای پروژه انتقال اب از سیراف به جم هزینه کرده‌ام سه بار به دادسرا احضار شدم اما با این وجود دست از تلاش‌های خودم برای رفاه مردم برنداشته‌ام، از فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی حمایت و می‌کنم.

ستاد مدیریت بحران را تقویت کردم

یوسفی با بیان اینکه برای پیشگیری از مدیریت بحران‌ها تمهیدات لازم پیش‌بینی کردیم گفت: برای بیمارستان دو اتوبوس خریداری کردیم، برای اورژانس هوایی یک فروند هلی‌کوپتر به مناقصه رفته است و در آینده نزدیک در منطقه مستقر خواهد شد

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی خاطرنشان کرد: برای مدیریت بحران یک مجموعه ورزشی با ۲۰۰ تخت با امکانات اولیه پزشکی تجهیز کردیم.

بسته ۶۰۰ میلیاردی نفت برای چهار شهرستان

یوسفی با بیان اینکه من به عنوان مدیرعامل سازمان منطقه ویژه در جریان لیست استخدامی آتش نشانی نیستم، گفت: من این آمار استخدام ۱۹۶ نفر آتش نشان را تکذیب می کنم.

وی با بیان اینکه من متولی ایجاد اشتغال نیستم، گفت: با نظارت کافی سیر استخدام نیروهای بومی از ۲۰ درصد به ۸۰ درصد تغییر دادیم و برخلاف سال های گذشته آمار جذب و استخدام نیروهای بومی بیشتر از غیر بومی‌ها است.

یوسفی تصریح کرد: با نماینده مجلس شورای اسلامی و فرماندار عسلویه ارتباط تنگاتنگی داریم و الماسی بیشتر از من نسبت به استخدامی‌ها آگاهی دارند.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه به موضوع اشتغال و بسته ۶۰۰ میلیاردی نفت برای چهار شهرستان جنوبی اشاره کرد و اظهار داشت: تصویب شدن این هزینه ۶۰۰ میلیاردتومانی نتیجه زحمات و پیگیری‌های الماسی نماینده جنوب استان در مجلس است.

نظرات

  1. خادم says:

    باید تبریک گفت بابت ایده زیرکانه ای که داشتید برای جمع کردن خبرنگاران برای انعکاس مطالب یوسفی!
    به اسم دوره خبرنگاری.
    واقعا که

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن