بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 43166
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:پنجشنبه 26 مرداد 96 3:22 ب.ظ

رئیس دادگستری کنگان در گفتگو با ثلاث:

سالن کالبد شکافی در کنگان احداث می شود

ثلاث- رئیس دادگستری شهرستان کنگان گفت: با همکاری پزشکی قانونی، شهرداری، فرمانداری و شبکه بهداشت و درمان، سالن تشریح جسد در کنگان احداث می شود و کارهای مربوط به تشریح جسد چهار شهرستان دیر، کنگان، جم و عسلویه در این سالن انجام خواهد شد.

شعبان کاویان پور رئیس دادگستری شهرستان کنگان در گفتگو با خبرنگار ثلاث اظهار داشت: دکتر علی اکبر شور ورزی به عنوان رئیس پزشکی قانونی شهرستان کنگان منصوب شد.

وی خاطرنشان کرد: ابلاغ ایشان از تاریخ ۲۲ مرداد وسط مدیر کل پزشکی قانونی استان صادر شده است.

کاویانپور گفت: قرار شد با همکاری پزشکی قانونی، شهرداری، فرمانداری و شبکه بهداشت و درمان، سالن تشریح جسد در کنگان احداث شود و کارهای مربوط به تشریح جسد چهار شهرستان دیر، کنگان، جم و عسلویه در این سالن انجام شود.

وی اضافه کرد: با ایجاد سالن تشریح در پزشکی قانونی شهرستان کنگان، دیگر نیاز به بردن جسد به مرکز استان برای تشریح و کالبد شکافی نیست.

 

گفتنی است رئیس پزشکی قانونی، ضابط دادگستری است و لذا رسیدگی به مسائل، مشکلات و شکایات مردمی مرتبط با پزشکی قانونی به دادگستری شهرستان و پزشکی قانونی استان مرتبط می شود

نظرات

  1. یاهو says:

    باعرض سلام . مگه ماپزشک قانونی بومی نداشتیم .مگه آقای دکتر محبوب نیا شب وروز دراختیارمردم نبوده چه شده که یه فرد غیربومی یهو مثل یه کودتا از مشهد به کنگان معرفی شد . آقایان ثلاث چطورشماازریس محترم دادگستری سئوال نکردید که ما دکتربومی آقای دکترمحبوب نیا داریم . لااقل اززحمات ایشان تشکری نشده پس لطفا خیلی دم از بومی بودن نزنید . می بینیم ان شاالله آیاکسی که الان اومده مثل دکترمحبوب نیا ساعت ۲یا۳شب بیا روی جسد وجوازدفن صادرکنه؟

  2. یاهو says:

    سلام چه طورشد که صحبت هایم ثبت نشده شماها که خیلی دم از بومی گیری می زدید . الان کجایید . حسبی الله ونعم الوکیل نعم المولی ونعم النصیر

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن