بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 43198
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 28 مرداد 96 8:44 ق.ظ

 امام جمعه کنگان:

جشن ازدواج آسان در کنگان در نیمه دوم سال جاری برگزار می شود

ثلاث_ خطیب نماز جمعه کنگان: ازدواج آسان ضرورتی اجتناب ناپذیر برای جامعه است

به گزارش ثلاث، حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران این شهر با تبریک سالروز ازدواج نورانی امیرالمومنین علی علیه السلام و حضرت زهرا سلام الله علیها و تاکید بر اینکه ازدواج آسمانی این انوار الهی الگویی برای همه جوانان است به جشن ازدواج آسان در کنگان اشاره و افزود: جشن ازدواج آسان در کنگان به همت ستاد ازدواج آسان ، جمعی از دستگاه های اداری و خیرین ویژه زوج های کم بضاعت و بی بضاعت در نیمه دوم سال جاری برگزار می شود.
رئیس ستاد ازدواج آسان و امام جمعه کنگان، ازدواج آسان را ضرورتی اجتناب ناپذیر برای جامعه دانست و بر لزوم احساس مسئولیت در برابر جوانان و ایجاد بستر مناسب برای ازدواج آسان در جامعه تاکید کرد.
خطیب جمعه با اشاره به تقارن آغاز به کار دولت دوازدهم با هفته دولت و ایام شهادت دولتمردان جاویدان شهیدان رجایی و باهنر اظهار امیدواری کرد: دولت دوازدهم در ولایت مداری، خدمت صادقانه و بی منت به مردم و روحیه جهادی به شهیدان رجایی و باهنر اقتدا کنند.
امام جمعه کنگان در بخش دیگر با تسلیت شهادت جانسوز امام جواد علیه السلام و بیان فضائل و مناقب آن حضرت بر لزوم برگزاری مراسم عزاداری باشکوه آن امام همام در سطح شهر تاکید کرد.
وی با تبریک و تسلیت شهادت شهید مدافع حرم و پاسدار رشید اسلام شهید محسن حججی گفت: این شهید والامقام با رشادت، شجاعت، ایثار و شهامت توانست عزت و کرامت ایرانی را به رخ جهانیان بکشاند و با صلابت خود دنیا را شگفت زده کند.
خطیب جمعه گفت: خون مظلوم این شهید والامقام و اشک فرزند معصوم اش موجب نابودی باقیمانده تکفیری و داعشی های وهابی خواهد شد.
محمودی در فراز دیگر با اشاره به انتصاب آیت الله هاشمی شاهرودی از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و تعیین دبیر و اعضای جدید مجمع گفت: نکته اول در این اتفاق مهم مثل همیشه نگاه فراجناحی رهبر فرزانه انقلاب با حفظ روحیه انقلابی در انتخاب اعضا و انتخاب عالمی مجتهد و وارسته بعنوان رئیس مجمع تشخیص و نکته دوم اهمیت و جایگاه مجمع بعنوان بازوی مشورتی رهبری است.
محمودی با اشاره به روز پزشک و بزرگداشت ابن سینا از تلاش های این قشر تقدیر کرد.
بیان مطالبی پیرامون کودتای ۲۸ مرداد و لزوم توجه به تاریخ و عبرت های آن و هوشیاری در برابر دشمن ، نکوداشت روز جهانی مساجد و نهضت موفق مسجد سازی در کنگان و لزوم توجه به معمور نمودن مساجد ، نکوداشت یاد و خاطره علامه مجلسی و بیان مطالبی پیرامون روز دحوالارض از دیگر مباحث مطرح شده در خطبه های نماز جمعه کنگان بود./

ابوذر حسین پور

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن