بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 43207
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 28 مرداد 96 8:00 ب.ظ

یک یا چهار؟

نباید برای ظهور شما عزیزان دل، “چهااااااااار” سال صبر کنیم و این مدت زمان زیادی است و از صبر و حوصله ما خارج.

آقا من اعتراض دارم… یعنی نه تنها من بلکه همه فامیل های دور و نزدیک مان، هم محله ای ها و همشهریان و احتمالا تمام ملت عزیزمان اعتراض دارند آقا… ما اعتراض داریم به نهاد و ستاد برگزاری انتخابات، به خود مجلس شورای اسلامی و اصلا ما به قانون اساسی کشور نیز اعتراض داریم… آخر چرا چهارسال یکبار!؟ مگر هر سال یکبار را از شما گرفته اند که هر چهار سال یکبار اقدام می کنید به برگزاری این هماورد استثنایی. این همه شور،این همه نشاط، این همه پویایی را در سطوح مختلف جامعه در همین روزها و حتی ماه های اخیر را مشاهده نمی فرمایید؟ خداییش باید به همه ی نامزدهای انتخاباتی یک ” فدایی داری” بگوییم و دستشان را سخت بفشاریم و اگر اجازه بدهند یک ماچ هم نثارشان کنیم. به جان خودم تلاش و همت شان ستودنی است آقا…
چند وقت پیش، فردی که هفت سالی می شد که در شعاع بیست و پنج کیلومتری خانه ما دیده هم نشده بود به دیدن مان آمد و تا حالا بیست و پنج باری می شود که در همین ایام کوتاه شرمنده مان کرده و هرروز با جمعی از فامیل ها و دوستانشان منت نهاده و قدم بر سر و چشم ما می گذارند. به شما بگویم که این تنها مختص این کاندیدای عزیزمان نمی شود و تمامی نامزد های انتخاباتی این سنت حسنه را بیش از پیش در این ایام بجا آورده و اگر سرانگشتی هم حساب کتاب کنیم و آمار بگیریم؛ میزان رشد دید و بازدید در سطح شهر به بالاترین حد خود در این چند سال اخیر رسیده و همه از این موضوع خوشحال و به پایداری پیوندهای اجتماعی انسانی امیدوارتر شده اند. از پیر و جوان همگی به یکدیگر سر می زنند؛ تمامی جراید حقیقی و مجازی را مطالعه کرده و از یکدیگر سبقت گرفته و در این راستا در استفاده از هیچ ابزاری هم کوتاهی نکرده و به جد پیگیر هستند. باور کنید چه آدم هایی که سالیان سال با یکدیگر قهر بودند و حال به یکباره همه ی کینه های شتری خود را کنار گذاشته و به آغوش یکدیگر بازگشته اند؛آن هم با چه نیت های خیری… تازه آمار ” لایک ها” در اینستاگرام و ” جوین شدن” در تالار های گفتگو در تلگرام و فضاهای مجازی روز به روز در حال افزایش است و خلاصه به نظر می رسد همه از این اوضاع و احوال به شدت راضی و با آرامش بیشتری ایام را سپری می کنند. اگر باور ندارید از همه کسبه ها و اصناف بپرسید… فعالیت های نامزد های انتخاباتی و نمایندگان آنها تنها محدود به افزایش روابط اجتماعی جامعه نشده و فعالیت های اقتصادی اشان نیز تاثیری مشخص بر حال و روز بازار فعلی نهاده و دمشان گرم.
اخلاص و تعهد آنها به آداب و رسوم گذشته مثال زدنی است و حضورشان در مراسمات جشن و سرور و حتی مراسم ختم نیز مایه دلگرمی ما بوده و همگی سپاس گذارشان هستیم. یعنی آنقدر خود را به این مردم متعهد می دانند که از حضور در هیچ مراسم ختمی حتی اگر در دورافتاده ترین نقطه این منطقه هم که باشد؛ مضایقه نمی کنند و با تمامی عوامل و حامیان خود با حضوری پررنگ، اظهار تاسف خود را به بازماندگان آن مرحوم یا مرحومه اعلام کرده و برای آنها آرزوی صبر می نمایند. ” ای ولا ” دارید و الحق شماها الگوهای بی بدیلی هستید که نباید برای ظهور شما عزیزان دل، “چهااااااااار” سال صبر کنیم و این مدت زمان زیادی است و از صبر و حوصله ما خارج. در تعجب هستم که چطور مسئولین محترم از نقش این جریان در ایجاد و افزایش مشاغل در سطح شهر چشم پوشی می کنند… در همین ایام چقدر جوانان بیکار وارد عرصه انتخابات شده و ضمن اینکه سرشان گرم می شود و با ماهیت انتخابات هم بیشتر آشنا می شوند؛ مشغول به امور مربوط به کاندیداها شده و در این اثنا یک کسب درآمدی هم خواهند داشت که گهگاه قابل توجه هم خواهد بود.
دیگر چطور باید اعتراض خود را با دلیل و مدرک و سند تقدیمتان کنیم… انسان هایی وارسته با امیال و آرزوهایی تماما معنوی تمام انرژی خود را در طبق اخلاص نهاده و همه جانبه سعی در کاهش و یا از بین بردن مشکلات مردم دارند و چنانچه که اشاره گردید؛ با فعالیت های تماما مثبت خود تحولی شگرف بر جامعه گذاشته و مسیرهای بسیاری را هموارتر از گذشته کرده و خدمات شایانی را خواسته و نخواسته از خود بجا گذاشته اند. و امید است که مسئولین زیربط، نمایندگان فعلی مجلس شورای اسلامی در این زمینه تجدید نظر کرده و طرح جدیدی را در جهت کاش مدت چهار به یک سال را در صحن علنی مجلس به زودی زود تصویب کرده و جامعه مدنی را از سه سال پویایی و رشد و آرامش وارهانند تا سایه لطف و عطوفت نامزدهای انتخاباتی به امید خدا هیچگاه از سر ما برداشته نشود…. الهی آمین!!!
بسام کریمی

برچسب ها: ,

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن