بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 43315
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:چهارشنبه 1 شهریور 96 1:33 ق.ظ

شهردار بنک بدون یک ریال بدهی بازنشست شد/ ۱۰ میلیارد تومان ملک، حاصل تلاش صفایی برای شهردار بعد

اختصاصی ثلاث- شهردار بنک گفت: این شهرداری هم اکنون حتی یک ریال بدهی به هیچ نهاد یا شخصی ندارد.

حسین صفایی شهردار بنک در حاشیه مراسم تودیع و خداحافظی با همکاران اداری و خدماتی در آستانه پایان دوره شورای اسلامی چهارم و همچنین بازنشستگی خود، به خبرنگار ثلاث گفت: خدای خود شاکرم از اینکه در طول سال های متمادی، توفیق خدمتگزاری هر چند اندک به مردم را پیدا کردم.

وی اظهار داشت: مفتخرم اعلام کنم، امروز که در پایان راه خدمت به عنوان شهردار بنک رسیده ام، شهرداری بنک حتی یک ریال بدهی به هیچ شخص و نهاد حقیقی و حقوقی ندارد و همه بدهی ها تسویه شده است.

شهردار بنک ادامه داد: بخشی از ماحصل تلاش ما، حدود ۱۰ میلیارد تومان ملکی است که به جا گذاشته ایم و شهردار بعد می تواند از آن استفاده کنند.

وی در پایان گفت: از تمام مردم شهر بنک و همچنین همکاران اداری و خدماتی خودم که در طول این سال ها همواره صادقانه در کنار ما بودند، صمیمانه تقدیرو تشکر به عمل می آورم.

 

از نکات جالب تودیع شهردار بنک، ناراحتی و بغض همکاران اداری و خدماتی صفایی در مراسم خداحافظی وی بود.

شهردار بنک جز شهرداران پرتلاش، مردمی و محبوب استان بوشهر در حوزه خود می باشد که سال ها در شهر بنک با همتی والا در کنار همکاران خود در مجموعه شهرداری و شورای اسلامی، به عمران و آبادانی مبادرت ورزید.

در خبر بعد به برخی از کارهای صورت گرفته در دوره تصدی­گری وی به عنوان شهردار بنک خواهیم پرداخت.

مجموعه خبری ثلاث نیز بابت تمام تلاش های صادقانه این فرد خدمتگذار به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، عرض خدا قوت دارد و برای وی، در مراحل بعدی زندگی آرزوی سلامتی و سرافرازی می نماید.

 

 

 

 

نظرات

  1. حسن پور says:

    با سلام لطفا گزارشی از وضعیت و کاندید های احتمالی شهرداری کنگان نیز ارائه دهید.

  2. ناشناس says:

    آقای چرا خبرهایی ک مربوط ب ابقا شهردار کنگان هست تو سایتتون نمزارین بارها ب پاریابی گفتم ک ……

    —–

    ثلاث: کاربرگرامی بخشی از نظر شما حذف شد.

    هنوز هیات رئیسه شورای شهر کنگان تشکیل نشده که تکلیف شهردار مشخص شود.
    مجموعه ثلاث با تمامی شهرداران تعامل رسانه ای خوبی داشته است.
    حجم و تعداد اخباری که از جناب آقای پاریابی، شهرداری و شورای شهر کنگان در سایت خبری ثلاث درج شده قابل مقایسه با هیچ جای دیگر نیست.
    تحریر و تنظیم بزرگ ترین و کامل ترین مصاحبه در خصوص عملکرد ۱۴ ساله جناب آقای پاریابی به عنوان شورا و شهرداری توسط سایت خبری ثلاث در روزنامه پیام عسلویه( ویژه نامه پیام کنگان) در ۱۱ هزار نسخه درج شد.
    شما حتی یک مورد را هم نمی توانید پیدا کنید که جناب اقای اکبر پاریابی خواهان مصاحبه با ثلاث بوده و مجموعه ثلاث ان را درج و منتشر نکرده باشد حتی در خیلی از موارد که ثلاث برای مصاحبه جهت انعکاس عملکرد شهرداری و شورا با ایشان تماس گرفته است، وی به دلایل مختلف و مشغله کاری، وقت مصاحبه نداشتند و مصاحبه را برای زمانی دیگر موکول می نمودند.
    تا زمانی که جناب اقای پاریابی و هر شخص دیگری دارای سمت رسمی باشند، می توانند مصاحبه کنند.
    بار حقوقی مصاحبه بر عهده شخص مصاحبه شونده است.
    مجموعه خبری ثلاث عمدتا اخبار دارای منبع موثق و رسمی را منتشر می کند. مصاحبه با شهرداران یک خبر موثق محسوب می شود.
    مقاله نویسان نیز با ذکر نامشان می توانند مطالب انتقادی منصافه را در زمینه های گوناگون بنویسند و پس از تایید مدیریت ثلاث، در این سایت درج خواهد شد
    ضمن احترام به نظر شما کاربرگرامی، برای کسب اطلاعات دیگر می توانید به دفتر سایت خبری ثلاث واقع در خیابان فرمانداری، فرعی یک مراجعه نمایید.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن