بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 43324
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 1 شهریور 96 4:26 ب.ظ

ستارگان امید؛ مسابقه ای میان دانش آموزان نخبه استان

ثلاث- ستارگان امید، برنامه ای علمی، رقابتی و نخبه پروری است که فروردین ۹۶ به شکل دیگری آغاز و ۱۱ قسمت آن پخش شد که اکنون به مرحله حساس رقابت بین دانش آموزان نخبه رسیده است

عبدالکریم محمودی هماهنگ کننده ی برنامه تلوزیونی صدا سیمای استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار ثلاث به تشریح مسابقه ی دانش آموزی در مهرماه پرداخت و گفت: ستارگان امید، برنامه ای علمی، رقابتی و نخبه پروری است که فروردین ۹۶  به شکل دیگری آغاز و ۱۱ قسمت آن پخش شد که اکنون به مرحله حساس رقابت بین دانش آموزان نخبه رسیده است.

وی افزود: شرکت کنندگان این برنامه، دانش آموزان ۱۸ منطقه از استان در پایه ششم مقطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسط دوم در سه رشته ی علوم تجربی، انسانی و ریاضی فیزیک هستند که به طور مجزا بین دختران و پسران به مدت ده روز برگزار می شود.

محمودی از آخرین مرحله این مسابقه تا پایان امروز خبر داد و بیان داشت:  ۹ قسمت از این مسابقه برگزار و ضبط شده است که امروز دختران رشته ی انسانی در قسمت دهم به رقابت می پردازند.

مسابقه ی ستاره های امید با هدف ایجاد روحیه ی شاداب و رقابتی سالم با آماده سازی دانش آموز استان بوشهر در مسابقات دیگر استانی و یا کشوری، تشکیل شده است.

هر دانش آموز نماینده و پرچم دار علمی منطقه ی خویش می باشد که امیدواریم بتوانند منطقه را مطرح کنند و یک رقابت مفید و قابل قبول به نمایش بگذارند.

دانش آموزی که به مرحله فینال مسابقه راه یابد، مبلغ یک میلیون تومان به همراه تقدیر نامه از مدیر کل آموزش و پرورش استان کسب میکند.

۵ دانش آموز دیگرکه تا مرحله فینال میرسند مبلغ ۴۰۰ هزار تومان و به همه ی دانش آموزانی که در این مسابقه شرکت کنند مبلغ ۲۰۰ هزار تومان به همراه تقدیر نامه از جانب مدیر کل  اداره ی آموزش و پرورش استان تعلق میگیرد.

محمودی زمان پخش برنامه را مهر ماه عنوان کرد و افزود: این برنامه ۴۰ قسمتی می باشد که در پخش هر قسمت، مسابقه ی پیامکی همراه با جوایز درنظر گرفته شده است.

امیدواریم با تلاش و همتی که انجام گرفته است شاهد ارتقا پیشرفت تحصیلی و علمی دانش آموزان باشیم.

مسابقه ی ستارگان امید، کاری از اداره کل آموزش و پرورش بوشهر با همکاری صدا و سیما استان می باشد که به مرحله اجرا رسید؛ قطعا این برنامه نقاط ضعف و قوتی دارد که  ارزیابی آن با وجود دانش آموزان خوب و مستعد در منطقه به محصول بسیار خوبی تبدیل شود./زینب تجمع

 

 

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن