بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 43335
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 1 شهریور 96 11:21 ب.ظ

وضعیت آینده اینترنت پرسرعت در تنگمان شهرستان جم

ثلاث- مدیر شرکت اینترنتی پیشگامان بوشهر گفت : برای راه اندازی سرویس اینترنت تنگمان ، تجهیزات لازم خریداری شده وپس از انعقاد قرارداد با مخابرات منطقه بوشهر ، نسبت به نصب تجهیزات در مخابرات تنگمان اقدام خواهد شد .

سید حسین کوزگر مدیر شرکت اینترنتی پیشگامان در بوشهر اظهار داشت : برای راه اندازی سرویس اینترنت تنگمان ، تجهیزات لازم خریداری شده وپس از انعقاد قرارداد با مخابرات منطقه بوشهر ، نسبت به نصب تجهیزات در مخابرات تنگمان اقدام خواهد شد .

وی دلیل توقف پروژه نصب اینترنت ADSL در روستای تنگمان را عدم ارائه امکانات مخابراتی بویژه امکان استفاده از دکل مخابراتی و فضای داخل ساختمان و برق می داند . دکل به میزان ۱ مترمربع ، کمتر از نیم متر مربع فضای داخل ساختمان و ۶ آمپر برق مصرفی تجهیزات که همواره مخابرات منطقه بوشهر این تجهیزات را با انعقاد قرارداد و پرداخت هزینه توسط شرکتهای FCP فراهم می نماید و تا زمان انعقاد قراردادهای لازم با مخابرات استان ، نصب و راه اندازی سرویس در تنگمان منتفی خواهد بود

کوزگر در سئوالی مبنی بر علت عدم همکاری مخابرات منطقه بوشهر چه بوده است پاسخ داد: شما بعنوان رسانه فعال در شهرستان جم ، نسبت به مطرح نمودن سئوال خود با مدیریت مخابرات منطقه بوشهر و مسئولین استانی اقدام نمائید و شاید به نوع نگرش مسئولین بر می گردد . ما اصراری بر راه اندازی اینترنت در مناطق کم جمعیت نداریم . ما بعنوان یکی از شرکتهای فعال در حوزه اینترنت سعی در توسعه خدمت خود داریم و معمولا بنا به توصیه مسئولین محترم استان و شهرستان و سیاست های شرکت پیشگامان ، بخشی از خدمات خود را در مناطق محروم ارائه می کنیم تا علاوه بر منافع سهامداران ، منافع عامه مردم را نیز تامین نماییم.

وی ادامه داد: ما همزمان با راه اندازی سرویس اینترنت در روستای تنگمان ، درخواست امکانات مخابراتی برای نقاط مختلفی ازجمله شهر کلمه ، بوشکان ، فاریاب ، طلحه از توابع دشتستان ، شهر پرک از توابع کنگان ، گورک دژگاه و گورک سادات از توابع تنگستان و سایر نقاط استان داده ایم . در بعضی از این شهرها و روستاها فقط شرکت مخابرات سرویس اینترنت ارائه میدهد و در بعضی دیگر هنوز سرویس اینترنت ارائه نشده است و بدلیل بعضی محدودیت های انتقال نظیر عدم وجود فیبرنوری ، مردم تلاش برای حضور شرکتهای خصوصی و ایجاد رقابت در جهت افزایش کیفیت دارند اما همه درخواست ها در شرکت مخابرات منطقه بوشهر متوقف شده اند .

مدیرپیشگامان که سعی دارد کمتر به جزئیات بپردازد ، بیان می کند ما تلاش خود را کرده ایم و اخیرا مسئولین استانداری محترم را هم در جریان قرارداده ایم ./ آینه جم

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن