بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 43341
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 2 شهریور 96 12:17 ب.ظ

‏پیام الماسی به مناسبت پایان شورای چهارم و آغازدوره پنجم

الماسی: شوراها را بازوان توانمند خود در راه خدمت به مردم می دانم

ثلاث- سکینه الماسی نماینده مردم شریف دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی به مناسبت پایان دوره ی چهارم و آغاز دوره ی پنجم شوراهای اسلامی شهر و روستا: پیام صادر کرد.


پیام سکینه الماسی نماینده مردم شریف دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی به مناسبت پایان دوره ی چهارم و آغاز دوره ی پنجم شوراهای اسلامی شهر و روستا:

چهارمین دوره ی شوراهای اسلامی شهر و روستا با همه ی فراز و نشیب هایش به پایان رسید،چهار سال تلاش و خدمت برای توسعه و پیشرفت شهرها و روستاهای جنوب استان بوشهر در حالی به اتمام رسید که معتقدم همه ی آنانی که خود را در معرض رای مردم قرار می دهند و خود را وقف خدمت به آنان می کنند،انسان هایی شریف و از خود گذشته اند که همانند آن ها در جامعه ی امروزی ما اندک است.

بر این موضوع واقفم که همه ی شوراها تلاششان را برای پیشبرد برنامه های خود بکار بسته اند و حال اگر به نتیجه نرسیده، قطعاً مشکلات و موانعی بر سر راه بوده که برای برداشتنش نیاز به یاری جستن از نیروهای تازه راهیافته خواهد بود.‏

از این فرصت استفاده می کنم و به سهم خودم به عنوان نماینده ی مردم از خدمات صادقانه همه ی افرادی که در چهار سال گذشته در این عرصه زحمت کشیده اند قدردانی نموده و آرزوی صحت و سلامتی برای آنها داشته باشم و ابراز امیدواری کنم که تجربه های گرانسنگ خویش را در اختیار تازه واردان عرصه ی شورایی قرار دهند.

در دیگر سو، چهره هایی جدید ، مصمم و عمدتاً جوان آغازگر دوره ی پنجم شوراها هستند. دوره ای حساس که با توجه به همدل بودن دولت و مجلس شورای اسلامی در راس تصمیم گیری های کشور می تواند نوید بخش روایت تازه ای از کار و تلاش و آبادانی باشد.

اینجانب ضمن عرض تبریک خدمت نمایندگان محترم مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان های دیر کنگان جم و عسلویه،اعلام می دارم که بی صبرانه منتظر ارائه ی راهکارها و نظرات آنها برای نیل به توسعه ی متوازن در همه ی عرصه ها در جنوب استان بوشهر هستم و شوراها را بازوان توانمند خود در راه خدمت به مردم می دانم.‏

معتقدم شورا محل مناقشات سیاسی ، قومی ، قبیله ای وتفکرات محله ای نیست ، بلکه فرصتی است برای خدمت به مردم، فارغ از هرگونه تقسیم بندی و گروه سازی.

در پایان از خداوند منان ، توفیق همه ی کسانی که دل در گرو پیشرفت استان سرافرازمان، خصوصاً مردم نجیب جنوب بوشهر را دارند خواستارم.‏

با تقدیم احترام
سکینه الماسی
نماینده مردم شریف دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی‏

برچسب ها: , ,

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن