بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 43348
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 2 شهریور 96 4:08 ب.ظ

شهردار بنک به زودی معرفی می شود/ سیراف هماهنگ تر از قبل /کنگان همچنان در بلاتکلیفی

اختصاصی ثلاث- یکی از بحث های بسیار داغ این روزها در کل کشور، استان و شهرستان کنگان موضوع انتخابات هیات رئیسه و گزینش شهردار است.

علی هوشیار رئیس رئیس شورای اسلامی شهر بنک در دوره پنجم در خصوص آخرین وضعیت شهرداری این شهر پس از بازنشست شدن حسین صفایی به خبرنگار ثلاث گفت: ۹۰ درصد از کارهای انتخاب شهردار اینده انجام شده است و چنانچه مورد و یا مشکلی وجود نداشته باشد، اوایل هفته پیش رو، شهردار جدید را معرفی خواهیم کرد.

یکی از بحث های بسیار داغ این روزها در کل کشور، استان و شهرستان کنگان موضوع انتخابات هیات رئیسه و گزینش شهردار است.

سیراف هماهنگ تر از  همیشه

در این میان سیرافی ها سرعت عمل بیشتری در شهرستان داشتند و در همان روز نخست و ساعتی پس از انتخابات هیات رئیسه، غلامحسین حیدری را به عنوان شهردار ابقا کردند.

این موضوع علاوه بر عملکرد شهردار سیراف، نشان از اتفاق نظر و هماهنگی خوب اعضای شورای شهر سیراف دارد.

سیراف شهری باستانی  است که همه ساله گردشگران داخلی و خارجیاز آن دیدن می کنند.

شهرداری بنک بدون بدهی

در شهر بنک نیز به خاطر بازنشست شدن حسین صفایی، اعضای شورا کار مهمی را پیش رو دارند و باید یک جایگزین مناسب و با تجربه را برای این پست پیدا کنند.

با توجه به عملکرد رضایتبخش شهردار سابق و همچنین تسویه تمام بدهکاری های این شهرداری و بجا گذاشتن املاک قابل فروش و واگذاری به ارزش ۱۰ میلیارد تومان برای این مجموعه، به نظر می رسد شرایط این شهررداری بسیار مناسب و قابل قبول باشد.

به نظر می رسد گزینه شهرداری بنک از شهرهای همجوار باشد.

کنگان ؟

در کنگان به دلیل اینکه اعضای شورای شهر برای انتخابات هیات رئیسه به حد نصاب نرسیدند، نه هیات رئیسه تشکیل شد و نه موضوع شهردار مشخص شد.

بخشی از اعضای شورای شهر کنگان برای ادامه کار اکبر پاریابی بخاطر سابقه ۱۴ ساله حضور در شورا اصرار دارند و برخی دیگر از اعضا هنوز تصمیم روشنی نگرفته اند ولی شنیده شده که ممکن است گزینه غیربومی مناسب و متخصص را مد نظر قرار دهند.

جلسه دوم تعیین هیات رئیسه شورای کنگان روز شنبه برگزار می شود تا هرچه سریع تر تکلیف رئیس شورا و شهردار کنگان نیز مشخص شود.

سایت خبری ثلاث در خصوص اتفاقات اخیر و حضور نیافتن برخی از اعضای شورای اسلامی کنگان در مراسم بسیارمهم روز تحلیف، آماده مصاحبه با این اعضا می باشد

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن