بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 43405
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:جمعه 3 شهریور 96 2:03 ب.ظ

مجمع طلاب و روحانیون شهرستان کنگان بیانیه صادر کرد

واکنش مجمع طلاب و روحانیون شهرستان کنگان در خصوص بنر حمایتی از شهردار این شهر

ثلاث- در پی نصب بنر در سطح شهر مبنی بر حمایت جمی از طلاب و روحانیون از شهردار کنگان، مجمع طلاب و روحانیون شهرستان کنگان واکنش نشان داد.

 

به گزارش ثلاث، در پی نصب بنر در سطح شهر مبنی بر حمایت جمی از طلاب و روحانیون از شهردار کنگان، مجمع طلاب و روحانیون شهرستان کنگان واکنش نشان داد.

بیانیه زیر از جانب مجمع طلاب و روحانیون شهرستان کنگان برای تنویر افکار عمومی به سایت خبری تحلیلی ثلاث ارسال شده است.

 

متن بیانیه:

بسمه تعالی

بیانیه مجمع طلاب و روحانیون شهرستان کنگان

با سلام و درود به ارواح طیبه شهدا و امام شهدا به شهدای ویژه شهرستان کنگان

 

قال الله فی محکم کتابه: ”  الَّذِینَ یُبَلِّغُونَ رِسَالَاتِ اللَّهِ وَیَخْشَوْنَهُ وَلَا یَخْشَوْنَ أَحَدًا إِلَّا اللَّهَ وَکَفَى بِاللَّهِ حَسِیبًا ﴿۳۹﴾ سوره احزاب

جامعه روحانیت چه قبل و چه بعد از انقلاب همیشه مورد احترام و اعتماد مردم بوده و در پیروزی و رهبری انقلاب نقش بسزایی داشته است.

یکی از رسالت های مهم جامعه روحانیت، تبلیغ و هدایت مردم است که به برکت این انقلاب و خون شهیدان با تربیت و پرورش بیشتر طلاب علوم دینی، این رسالت پر رنگ تر شده است.

مجمع طلاب و روحانیون شهرستان کنگان در پی بعضی شبهات و سوالات مردم شریف کنگان از روحانیون شهر به اطلاع عموم می رساند که این مجمع نسبت به مسائل اخیر مربوط به شورای اسلامی و شهرداری کنگان و نیز نسبت به عزل یا ابقا و هرگونه تغییر و جابجایی، هیچ گونه موضعی اتخاذ نکرده و نظری ندارد و اگر هم موضوعی از طرف برخی اعزه گرامی مطرح شده، نظر شخصی بوده و این مجمع نسبت به این موضوع هم هیچگونه تایید یا ردی ندارد.

در پایان از خداوندمتعال آرزوی سلامتی و طول عمر با برکت برای رهبر معظم انقلاب و همه دلسوزان و خدمتگزاران به میهن اسلامی داریم.

مجمع طلاب و روحانیون شهرستان کنگان

 

 

 

نظرات

  1. ناشناس says:

    در شهرستان مجموعه ای به عنوان “مجمع طلاب و روحانیون شهرستان کنگان” و”جامعه روحانیت” وجود ندارد ضمن این که در اطلاعیه”جمعی از طلاب وروحانیون شهر کنگان می باشد.
    متاسفانه هر دو اشتباه می کنند.جهت تذکر ویادآوری به هردو.با تشکر

  2. Alk says:

    احسنت به روحانیت بیدار

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن