بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 43413
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 25 مرداد 96 9:30 ق.ظ

قهرمانی پتروشیمی جم در مسابقات کشتی آزاد شرکت های پتروشیمی منطقه پارس

ثلاث- پتروشیمی جم: تیم کشتی پتروشیمی جم با اقتدار مقام قهرمانی مسابقات کشتی آزاد پتروشیمی های منطقه پارس را با ۴ مدال طلا و یک نقره از آن خود کرد.

به گزارش ثلاث نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی جم، در ادامه مسابقات ورزشی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس تیم کشتی آزاد پتروشیمی جم با اقتدار به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.

 در این مسابقات که با حضور ۵ تیم از پتروشیمی های منطقه پارس در سالن کشتی مجموعه شیرینو برگزار شد تیم پتروشیمی جم با کسب ۴ مدال طلا و یک نقره در اوزان مختلف با ۵۶ امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت و تیم های نوری و پردیس مقام های دوم و سوم این دوره از رقابت ها را از آن خود کردند.

رقابت ها به صورت فشرده و تیم ها با تمام توان حضور داشتند که در نهایت منصور جعفری، مصطفی سیفیایی، احسان امینی و سعید امیری به ترتیب در اوزان ۶۵، ۷۴، ۹۷ و ۱۲۵ به مقام اول و مدال طلا دست یافتند.

رضا صادقی و افشین دلاویز نمایندگان شایسته تیم کشتی آزاد شرکت پتروشیمی جم به ترتیب به مقام دوم و چهارم این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

سایر اعضای تیم پتروشیمی جم را میثم بخشی به عنوان ذخیره، بهنام مرادی به عنوان مربی و حمید نوروزی به عنوان سرپرست تشکیل می دادند.

برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن