بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 43430
تعداد نظرات:۳ دیدگاه
تاریخ انتشار:شنبه 4 شهریور 96 12:45 ب.ظ

مراسم تحلیف شورای شهر کنگان برگزار شد

نادر احمدی رئیس شورای شهر کنگان شد

ثلاث- در رای گیری که امروز ۴ شهریور، اعضای ۷ نفره شورای اسلامی کنگان برای تعیین هیات رئیسه خود انجام دادند، نادر احمدی با اکثریت آراء به عنوان رییس، عیسی کرمی نایب رییس و خلیل غلامی منشی شورای اسلامی شهر کنگان انتخاب شدند.

به گزارش ثلاث، مراسم تحلیف شورای اسلامی شهر کنگان امروز در حالی برگذار شد.

اعضای شورای اسلامی شهر کنگان در حضور فرماندار شهرستان، مراسم تحلیف را بجا آوردند و سوگند خدمتگزاری یاد کردند.

در رای گیری که( امروز ۴ شهریور ۱۳۹۶)، اعضای ۷ نفره شورای اسلامی کنگان برای تعیین هیات رئیسه خود انجام دادند، نادر احمدی با اکثریت آراء به عنوان رییس، عیسی کرمی نایب رییس و خلیل غلامی منشی شورای اسلامی شهر کنگان انتخاب شدند.

مراسم تحلیف و تعیین هیات رئیس در جلسه اول ( روز چهار شنبه ، ۱ شهریور) به دلیل اینکه اعضای شورا به حد نصاب نرسیده بودند، لغو شد.

گفتنی است که محتوای کلی سوگندنامه این است که اعضای شورا در برابر قران به خداوند متعال سوگند یاد میکنند با تکیه بر شرف انسانی خویش تعهد نمایند که در حفظ امانت و انجام هرچه بهتر وظایف خود و خدمت به مردم کوشا باشند و قانون اساسی و سایر قوانین و مقررات کشور را در چهارچوب وظایف و اختیارات خود مراعات نمایند و در همه زمینه ها عدالت و انصاف را در نظر داشته باشند و تا زمانی که در شورای اسلامی شهر عضویت دارند در رعایت صرفه و صلاح و پیشرفت امور شهر و شهرداری اهتمام نمایند ( برابرماده ۲-آئین نامه اجرایی داخلی و امور مالی ).

 

هیات رئیسه شورای اسلامی شهر کنگان در یک قاب-عکاس: محمد علی قنبری

 

 

 

 

نظرات

  1. محمد says:

    پس اقای منصوری که نفر اول بوده چی شد حق ایشونه که رییس شورا بشن بازم تبانی متاسفانه

    • ثلاث says:

      کاربر گرامی محمد!
      انتخاب رئیس شورای شهر و رئیس شورای شهرستان و سایر سمت ها در شورای اسلامی بعد از انتخاب اعضای اصلی توسط رای مردم در نشستی با حضور همه اعضای جدید انجام می شود و در رای گیری که هر سال توسط اعضای شورا شهر انجام می گردد سمت ریاست شورا به کسی که بیشترین رای را از مجموع ۷ رای اعضای شورا کسب کند؛ می رسد .

  2. کنگانی says:

    باید ملاک نظر سنجی مردم باشه مردم کنگان خلیل غلامی به عنوان رییس شورا قبول داشتند.
    بعد از چهار سال عملکرد شورا خواهیم دید موفق بوده یا…

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن