بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 43446
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 5 شهریور 96 0:10 ق.ظ

مدیر عامل تیم فوتبال سیراف:

برای بردن داماش به رشت می رویم/ منطقه ویژه پارس همکاری کند

اختصاصی ثلاث- مدیر عامل تیم فوتبال سیراف:با توجه به همت، شجاعت و کیفیتی که از بازی بازیکنانم سراغ دارم، خیلی خوشبینم که با توکل بر خدا، بتوانیم این مرحله را نیز به سلامت پشت سر بگذاریم.

به گزارش ثلاث، پس از برد ارزشمند تیم سیرافِ کنگان در جام حذفی مقابل تیم مس کرمان و صعود به مرحله یک سی و دوم که مصاف آن ها با تیم داماش گیلان در زمین حریف خواهد بود، به سراغ مدیر عامل این تیم سیرافی رفتیم تا آخرین وضعیت این تیم و همچنین کم و کاستی های ان ها را مرور کنیم.

 

محمد ( احمد) سفری مدیر عامل تیم فوتبال سیراف در خصوص آخرین وضعیت تیمش در جام حذفی کشور به خبرنگار ثلاث گفت:

خدا را شاکرم که توانستیم با بضاعت موجود دل مردم را شاد کنیم و ثابت کنیم که جوانان ما نیز شایستی پیروزی های بزرگ را دارند.

مصدوم و محروم نداریم؛ سماچی هم اضافه می شود

وی با اشاره به این مطلب که بازی بعدی ما با تیم داماش گیلان در رشت است، اظهار داشت: خوشبختانه برای این بازی مصدوم و محرومی نداریم. بجز آقای سماچی( مهاجم تیم) که در بازی برابر مس به دلیل مصدومیت حضور نداشت و به احتمال فراوان به بازی برابر داماش خواهد رسید.

مدیرعامل تیم سیرافِ کنگان افزود: خوشبختانه تمرینات تیم ما به خوبی و هر روز در حال انجام است.

سفری گفت: با توجه به همت، شجاعت و کیفیتی که از بازی بازیکنانم سراغ دارم، خیلی خوشبینم که با توکل بر خدا، بتوانیم این مرحله را نیز به سلامت پشت سر بگذاریم.

بازی به تیم هایی مانند پرسپولیس و استقلال برای منطقه ما تبلیغی بزرگ است

وی اظهار داشت: برای تیم ما مصاف با تیم های مطرحی مانند پرسپولیس و استقلال به مراتب بهتر و مفیدتر خواهد بود زیرا که این دو تیم از داخل و خارج کشور بازیشان پخش مستقیم می شود و تمام نشریات و رسانه های کشور به مدت یک هفته روی آن بازی زووم خواهند کرد و این فرصت مناسبی است که ما شهر باستانی سیراف را با وسیله ورزش به همه معرفی کنیم.

مدیر عامل تیم سیراف یادآور شد: دوشنبه همین هفته نخستین بازی لیگ استان بوشهر در دشتستان را انجام خواهیم داد و بسیار امیدوار به کسب عنوان نخست این رقابت ها نیز هستیم.

کمک های شهرداری نبود، تیم را در مسابقات شرکت نمی دادم

سفری اذعان داشت: مسائل و مشکلات ما که عمدتا مالی هستند، به شدت بر ما فشار وارد کرده است.

وی گفت: جا داره از طریق سایت خبری ثلاث انتصاب مجدد جناب آقای حیدری شهردار پرتلاش سیراف را تبریک بگویم و از ایشان و مجموعه شورای اسلامی صمیمانه تشکر کنم که در حد  توان و شاید بیشتر، ما را کمک، مساعدت و همراهی کرده اند.

مدیر عامل تیم سیراف خاطرنشان کرد: برای این فصل نیز قول های مساعد و خوبی از شهردار محترم سیراف گرفته ایم که به طور حتم با توجه به خوش قولی که از جناب شهردار سراغ داریم، انجام خواهد شد.

سفری اذعان داشت: چنانچه همین کمک های هم نبود قطعا تیم ما توان شرکت در بازی ها را نداشت و کنار می کشید.

وی افزود: تشکر دوم بنده از جناب آقای خاکنژاد معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار شهرستان کنگان است که همیشه مانند یک دوست و برادر برای ما پیگیری و رایزنی می کند.

مدیر عامل تیم سیراف عنوان کرد: با توجه به سطح بازی ها ومشکلاتی از جمله ایاب و ذهاب و اسکان که بار مالی زیادی را بر ما تحمیل می کند، جا دارد که مجموعه های دارای مسئولیت اجتماعی در منطقه برای کمک به ما بشتابند. کمک های که می شود جای تقدیر فراوان دارد ولی کافی نیست و اذا از همه مسئولین و دوستان تقاضا می شود به مانند شهرداری سیراف و جناب آقای خاکنژاد ما را همراهی کنند تا فشارها موجود تقسیم و کم شود.

پارس جنوبی با تیم سیرافِ کنگان همکاری کند

سفری گفت: از مدیران پارس جنوبی بابت کمک در امر ورزش از جمله کمک به تیم شایسته پارس جنوبی جم که انصافا اعتبار و تبلیغ بالایی را برای استان ما به همراه اورده است تشکر می کنم؛ جا  دارد گوشه چشمی نیز به تیم های مناطق پیرامونی نفت و گاز مانند سیرافِ کنگان داشته باشند. برای ایاب و ذهاب با هواپیما و همچنین اسکان، نیازمند همکاری هستیم و این اولین چیزی است که اگر فراهم نشود تیم ما با چالش مواجه می شود؛ لذا توقع می رود سازمان منطقه ویژه پارس در این زمینه همکاری و مساعدت کند.

وی تصریح کرد: زمین تمرین ما در کنار مجتمع میعانات گازی است و انصاف این را حکم می کند، تیمی که در همسایگی این صنایع، همه جوره با مسائل و مشکلات ان دست و پنجه نرم کرده است، از آن نیز ذی نفع شود. مسئولین نفت باید توجه ویژه ای به ما داشته باشد.

مدیر عامل تیم سیراف اظهار داشت: از نماینده شایسته مردم جنوب استان بوشهر نیز تقاضا دارم که در امر مهم ورزش ورود نمایند و برای این تیم قدم های موثر بردارند.

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن