بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 43534
تعداد نظرات:۸ دیدگاه
تاریخ انتشار:سه شنبه 7 شهریور 96 0:58 ق.ظ

پیام شهردار سابق کنگان

بزرگ‌ترین هدف زندگی‌ام در هر جایگاهی، خدمت صادقانه به شهر و کشورم خواهد بود

ثلاث- شهردار سابق کنگان که سابقه ۱۴ سال حضور در شورای و شهرداری کنگان را دارد در طی پیامی از مردم طلب حلالیت کرد.

 

به گزارش ثلاث، شهردار سابق کنگان سابقه ۱۴ سال حضور در شورای و شهرداری کنگان را دارد در طی پیامی از مردم طلب حلالیت کرد.

متن کامل پیام اکبر پاریابی شهردار سابق کنگان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مَن لَم یَشکُرِ المُنعِمَ مِنَ المَخلوقینَ لَم یَشکُرِ اللّه عَزَّوَجَلَّ؛

هر کس در مقابل خوبى مردم تشکر نکند، از خداى عزّوجلّ تشکر نکرده است.  عیون الاخبارالرضا ج۲، ص۲۴، ح۲

همشهریان عزیز و گرامی ام

سلام علیکم

اکنون که پس از ۱۴ سال تلاش بی‌وقفه برای تحقق بخشیدن به آرزوی برحق شما در شورای اسلامی و شهرداری ، که همانا داشتن شهری توسعه‌یافته، زیبا و عزت‌مند است شهرداری را ترک می‌کنم، برخود واجب می‌دانم تا به این وسیله، بزرگی و فرهنگ والای‌تان را ارج نهم و از یکایک شما تشکر کنم.

به‌خود می‌بالم که نگاه‌های رضایت‌بخش و قدرشناسانه‌ی شما همشهریان گرامی را به همراه خویش دارم و با این اطمینان، غبار خستگی از تن زدوده و آرامش روان و راحتی وجدان را قرین و هم‌نشین جسم و جانم می‌سازم.

ایمان راسخ دارم که اگر امروز شهرمان ساختاری منسجم‌تر، سیمایی زیباتر و فرهنگی غنی‌تر دارد مرهون همراهی، حمایت و نیک‌اندیشی شما همشهریان فرهنگ‌ساز و دلسوز و همراه است و حقیر تنها مجری و خادم کوچک اراده‌ی قوی و مطالبات توسعه‌محور و به حق شما بوده‌ام.

پس از سالها حضور در شورای شهر ، از نخستین روزی که در کسوت شهردار این دیار قدم به ساختمان شهرداری نهادم ، عزم خود را جزم کردم تا با بهره مندی از تجربه چندین ساله خود در حوزه مدیریت شهری و با تمام توان برای آبادی و شادابی این دیار تلاش کنم.

شما مردم فهیم به خوبی آگاهید که حجم کارهای صورت گرفته در این سالها و بویژه در شش ماه گذشته ، عظیم‌تر و گسترده‌تر از آن بوده‌است که در مسیر سخت و پُر پیچ و خم اجرا، اشتباهی صورت نگرفته باشد، اما به همه‌ی شما اطمینان می‌دهم که در هر مقطعی تلاش کرده‌ام درست‌ترین تصمیم‌ها را اتخاذ و بیشترین منافع را عاید شهر و مردم دیارم سازم.

از شما خوبان عاجزانه تقاضا دارم که تقصیراتم را ببخشید و با سخاوت‌مندی همیشگی‌تان حلالم نمایید و این حقیر را از حُسن‌نیت همیشگی و دعاهای خیرتان بی‌نصیب نسازید.

وظیفه‌ی خود می‌دانم به رسم ادب و پس از شکر گزاری به درگاه ایزد منان و سپاس از الطاف عالیه شما ولی نعمتان خودم ، از استانداران و معاونی محترم ، امام جمعه معظم شهرستان کنگان و امام جمعه محترم اهل سنت ،  نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی در ادوار گذشته و فعلی ، مدیران محترم  استانی ؛ فرمانداران محترم  ، مسئولین محترم دستگاه‌های امنیتی ٬ انتظامی ٬ نظامی و قضایی و نهادهای دولتی ، خانواده معظم شهدا ، جانبازان ، آزادگان و ایثارگران ، روحانیت معظم ، اصناف و بازاریان گرانقدر، فرهنگیان و دانش آموزان عزیز و دانشگاهیان ٬ فرهیختگان ، پزشکان ٬ ورزشکاران ، جوانان ، بانوان ، اصحاب رسانه و مطبوعات و همه‌ی اقشاری که با همکاری و حمایت مداوم، شهرداری و شورا را در مسیر پرفراز و نشیب انجام وظایف خود یاری کردند تشکر کنم.

هم‌چنین ضروری ‌است از پرسنل زحمت‌کش، خدوم و ساعی شهرداری کنگان و شورای اسلامی شهر در ادوار گذشته که در تمامی این سال‌ها برای توسعه و عزت شهرشان از هیچ تلاشی دریغ نورزیدند و با حضور شبانه‌روزی و تلاش بی وقفه بخش درخشان و انکارناپذیری از این حماسه‌ی عظیم خدمت رسانی بودند تشکر کنم.

بی‌تردید همکاری با این خانواده‌ی بزرگ و تأثیرگذار را در ۱۴ سال گذشته از بهترین لحظات عمرم می‌دانم و برای همه این بزرگواران آرزوی پایداری و سلامتی می‌کنم.

جا دارد از اعضای محترم شورای اسلامی دوره‌ی چهارم بخاطر اعتماد به این حقیر ، که موجبات دستیابی به تغییر و توسعه را برای شهرداری  و مدیریت شهری هموار نمودند تشکر کنم.

با تمام وجود آرزو می‌کنم منتخبین محترم مردم در شورای دوره‌ی پنجم بتوانند فردی توانمند‌تر از اینجانب را برای پذیرش این مسئولیت در شهرداری شهرمان انتخاب نمایند تا هرچه بیشتر بر عزت و اعتبار این خطه بیفزایند و چهره‌ی زیبای آن‌را زیباتر از پیش نمایند.

در پایان یک‌بار دیگر ضمن درخواست عاجزانه از شما مردم برای همراهی و همکاری به شورای اسلامی شهر و شهرداری ، از تک‌تک شما مردم شریف و بزرگوار بندر کنگان به خاطر حمایت بی‌دریغ از اینجانب در طی سالهای گذشته سپاسگزارم و در پیشگاه شما سوگند یاد می‌کنم در هر جایگاهی که باشم خدمت صادقانه و بی‌منت به شهر و کشورم اولین و بزرگ‌ترین هدف زندگی‌ام خواهدبود و همچون گذشته خدمتگزار شما بوده ، هستم و خواهم ماند.

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم                     موجیم که آسودگی ما عدم ماست

 

خدمتگزار شما – اکبر پاریابی

برچسب ها: ,

اخبار مرتبط

نظرات

  1. محمد says:

    دست شورای شهر درد نکنه که این اقدام انقلابی رو گرفتند .

    • بی تعصب says:

      واقعا جای تاسف است که شهروندی این جور فکر کنه.کدام تصمیم انقلابی عزیز من؟ همه شهر از خدمات ارزنده جناب پاریابی مطلعند و نیز همگان در جریان اختلافات شخصی اعضای شورا با آقای پاریابی قرار دارن.در یک کلمه شهرمان فدای این کردن که مبادا فردی دلسوز و شجاع همانند حاج اکبر پاریابی سد راهشون باشه. وعده ما چهار سال دیگه با این اعضا شورا خواهد بود.تاج و تخت به کسی وفا نکرده و نخواهد کرد.

  2. ناشناس says:

    اقای پاریابی جات تو قلب ماست❤️

  3. حرف منصفانه says:

    خسته نباشید به آقای پاریابی بابت ۱۴ سال زحمت در کنگان

    ایشان فرد نقدپذیری هم هتند.
    برخ پروژه را واقعا نمیشه فقط با سرعت آن را اجرایی کد. مثل دهکده گردشگری. این دهکده یاز به کار مطالعاتی دقیق داره. مطالعات اجتماعی آن و همچنین اسیب شناسی ان نیز باید به دقت انجام شود وگرنه معضلات بعدی ان گریبان گیر شهر و مردم می شود. یک پروژه وقتی به شکل دقیق مورد مطالعه قرار نگیرد ممکن است مشکلات بعدی ان بیش از سودش باشد و حتی باعث قفل شدن یک بخش از شهر شود.

    وضعیت بدهی های شهرداری هم اکنون شفاف نیست. لطفا ثلاث پگیر باشه و شفاف سازی کنه.

    شورای جدید نیز باید در تمام کارها و پروژه ها با مردم شفاف باشند.

    امیدوارم حالا که یک شهردار بومی خارج شده از مجموعه، یک شهردار قوی تر وارد شود نه اینکه بعدا از رفتن اقای پاریابی پشیمان شویم.

  4. کوروش says:

    سلام . قله اورست رو اگر بالا میرفتم نه اینقدر خسته میشدم و نه تپش قلب میگرفتم .حال این نامه وداع چنان جسمم رو سنگین و قلبم رو پر تپش کرد که تا کنون چنین احوالم نبوده است .مرد بزرگ مرد روزهای سخت قلم به چه سو بنگارم .مگر میشود کنگان باشد بی انکه نام تو در فهرست اول نباشد .مگر میشود کنگان رو تعریف کرد ولی نام تو نباشد . به کدامین گناه مجازات میشویم . یک به یک خوبان را باد با خود میبرد .سکوت و مرگ به یک معناست .سکوت نمیکنم .فریاد میزنم .نه در پشت دیوار نامهربانیها و در حفا .در میان همین جمع فریاد میزنم .باز دوباره بهار میاید .میمانم چون تو میایی.بزرگ مرد تو رو ما چشم درراهیم

  5. شهروند says:

    ضمن تشکر و سپاس از آقای پاریابی لطفا بفرمائید از زمانی که در شهرداری بعنوان عضو و رییس شورا و هم در زمان شهردار بودن ، شهرداری چقدر مطالبات، ملک و املاک و نقدینگی داشت و اکنون که شما را کنار زدند شهرداری چه وضعیت دارد ؟مردم گزارش مفصلی از جذب اعتبارات هزینه ای و تملک داراییهای سرمایه ای از محل موافقتنامه استانی سالانه شهرداری چقدر است ؟ و گرنه کلی گوئی مردم را قانع نمی کند

  6. کنگانی says:

    اولا آقای پاریابی اول کد ملیش ۳۵۷ یعنی دیریه ، من نمیدونم این همه میگن بومی بومی منظورشون چیه ؟؟؟
    بعدشم برید نگاه کنید توی این ۱۴ سال چه تغییرات اساسی توی شهر بوجود اومده .
    وعده ی ما ۴ سال دیگه بدون هیچ کدوم از اونها در شورا .

  7. بی تعصب تر says:

    راستی میدونستید یکی از اعضای شورا شغل اصلیش دلالی بوده (اداره ثبت )و حالا هم توی شورا دنبال دلالیه ؟؟؟؟
    ایشالله ۴سال دیگه همین یه نفر هم برکنار کنیم .

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن