بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 43580
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 9 شهریور 96 0:54 ق.ظ

کمربندی کنگان یکی از شاخص ترین پروژه های هفته دولت در شهرستان است

  فرماندار کنگان در نشست شورای اداری این شهرستان ابراز داشت : خرسندم در شهرستانی خدمت میکنم که از نعمت همدلی و وفاق برخوردار است و این همراهی، شهرستان کنگان را به یکی از مناطق امن در استان مبدل ساخته است. عبدالنبی یوسفی گفت: گام های خوبی در شهرستان کنگان برداشته شده است و این […]

 

فرماندار کنگان در نشست شورای اداری این شهرستان ابراز داشت : خرسندم در شهرستانی خدمت میکنم که از نعمت همدلی و وفاق برخوردار است و این همراهی، شهرستان کنگان را به یکی از مناطق امن در استان مبدل ساخته است.

عبدالنبی یوسفی گفت: گام های خوبی در شهرستان کنگان برداشته شده است و این امر نشان از همراهی، همدلی و همکاری همه مجموعه های فعال در شهرستان دارد.

وی با اشاره به پروژه های افتتاح شده در هفته دولت گفت: در هفته دولت ۳۴ پروژه با اعتبار ۶۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است و یا خواهد رسید.

وی گفت: همچنین ۱۷ پروژه در شهرستان کنگان آغاز خواهد شد .

یوسفی ابراز داشت : کمربندی کنگان به عنوان یکی از شاخص ترین پروژه های هفته دولت در شهرستان کنگان که به نحوی از مهمترین دغدغه های مردم به شمار می رود به زودی افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به افتتاح مرکز سلامت شهر سیراف ابراز داشت : عملیات اجرایی ۶ باب مدرسه نیز در شهرستان کنگان آغاز شده است و امیدواریم در این امر نیز تسریع شود.

وی گفت: گاز رسانی به شهرک های کنگان با اعتبار ۲ میلیارد تومان آغاز شد و می توان ادعا کرد که با این اتفاق، گاز رسانی به تمام نقاط شهر کنگان انجام خواهد شد.

نماینده دولت در شهرستان کنگان در بخشی از سخنان خود با اشاره به اعتبارات جذب شده برای این شهرستان گفت: خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته بعد از بوشهر و دشتستان، بالاترین رقم اعتبارات متعلق به شهرستان کنگان است و امیدواریم مسئولین به صورت بهینه این اعتبارات را صرف امور مهم نمایند.

یوسفی از تصویب ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل کمک های وزارت نفت به جنوب استان خبر داد و گفت: از این میزان ۱۲۷ میلیارد سهم شهرستان کنگان است که تا کنون ۷ میلیارد آن اختصاص یافته شده است.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن