بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 43614
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 9 شهریور 96 1:57 ب.ظ

با حضور وزیر کار انجام شد؛

آغاز عملیات اجرایی درمانگاه تامین اجتماعی دیر با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال

ثلاث – وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: مرکز درمانی تامین اجتماعی دیر در دو طبقه و با زیربنای یک هزار و ۸۰۰ متر ساخته خواهد شد

ثلاث – وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: مرکز درمانی تامین اجتماعی دیر در دو طبقه و با زیربنای یک هزار و ۸۰۰ متر ساخته خواهد شدوزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی در آئین کلنگ زنی ساختمان درمانگاه تامین اجتماعی بیمارستان شهر دیر گفت: امیدواریم با اجرای این پروژه به مستمری بگیران و بیمه شده گان تامین اجتماعی در این منطقه خدمات درمانی خوبی ارائه نماییم.

علی ربیعی گفت: برای همه هم وطنان مان آرزوی صحت و سلامتی دارم و امیدوارم پای هیچ کسی به این مراکز درمانی باز نشود.

وی گفت: این مرکز درمانی در دو طبقه و با زیربنای یک هزار و ۸۰۰ متر ساخته خواهد شد و امیدواریم برکات آن شامل مردم این منطقه شود.

آغاز عملیات اجرایی درمانگاه تامین اجتماعی دیر از ۱۳ شهریور 

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه نیز  در حاشیه این مراسم در گفتگو با ثلاث ابراز داشت: پروژه درمانگاه دیر در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال احداث خواهد شد.

ابراهیم مومنی گفت: زمین این درمانگاه در سال ۹۲ به مبلغ ۷ میلیارد ریال و صرافاً جهت احداث این بنا خریداری شد ولی بنا به دلایلی اجرای آن به تاخیر افتاد.

وی ابراز داشت : این پروژه در ۱۳ شهریور ماه امسال طی مناقصه ای تعیین پیمانکار شده و پس از تجهیز کارگاه عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

وی افزود: این درمانگاه مشتمل بر بخش های مختلفی نظیر بخش دندان پزشکی، پزشکی عمومی، رادیولوژی، آزمایشگاه، بخش مامایی، بخش اورژانس، بخش بستری اورژانس، سالن اجتماعات، بخش اداری و مالی، تاسیسات و … خواهد بود.

وی ابراز داشت: امیدواریم پس از تکمیل و تجهیز این درمانگاه نیروی انسانی آن از طریق آزمون برگزار شده و نیروهای بومی در اولویت جذب باشند.

نیمی از جمعیت شهر دیر بیمه شده تامین اجتماعی هستند

رئیس تامین اجتماعی شهرستان دیر نیز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بیش از نیمی از جمعیت شهرستان دیر بیمه شده اصلی و تبعی تامین اجتماعی هستند و قریب به ۳۲ هزار نفر تحت پوشش این بیمه از خدمات مختلف درمانی بهره می برند.

عبدالله عباسی گفت: درمانگاه فعلی شهر دیر در ساختمانی اجاره ای مشغول فعالیت است پس از گسترش شهر و افزایش جمعیت نیاز است ساختمانی متناسب با این جمعیت در این شهر ساخته شود.

وی گفت: خوشبختانه پس از پیگیری های لازم مجوز دوشیفت شدن درمانگاه صادر شد و به زودی درمانگاه دیر در دو شیفت به مردم خدمات رسانی انجام خواهد داد.

گزارش : محسن صفایی

عکس : آمنه ایزدی

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن