بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 43719
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 12 شهریور 96 4:02 ب.ظ

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان:

بازرسان شبکه بهداشت با فروش مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته به شدت برخورد می کنند

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان گفت: فروشندگان مواد غذایی و متصدیان صنوف، خود به‌عنوان یک بازرس عمل کنند و منتظر نباشند که حتماً بازرسان بهداشتی به آن‌ها پیام دهند یا مراجعه کنند.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان گفت: فروشندگان مواد غذایی و متصدیان صنوف، خود به‌عنوان یک بازرس عمل کنند و منتظر نباشند که حتماً بازرسان بهداشتی به آن‌ها پیام دهند یا مراجعه کنند. 

به گزارش ثلاث و نقل از روابط عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان، مهندس محمد بازیاری در نشست بازاریان و تجار شهرستان کنگان با فرماندار و مسئولین مرتبط افزود: متأسفانه برخی صنوف فعال در بخش مواد غذایی موارد بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و انتظار می‌رود بازاریان به این موارد توجه بیشتری داشته باشند به‌گونه‌ای که باید فضای فیزیکی فعالیت بازاریان خصوصاً در بخش مواد غذایی بهداشتی باشد.
با فروش مواد غذایی تاریخ‌مصرف گذشته به‌شدت برخورد می‌کنیم
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان بابیان اینکه مواد غذایی تاریخ‌مصرف گذشته موجود در برخی فروشگاه‌ها از تخلفاتی است که نمی‌توان از آن گذشت و با چنین مواردی به‌شدت برخورد می‌کنیم، افزود: بازرسان ما موارد مختلف در سطح شهر را رصد و تخلفات بهداشتی را به کسبه تذکر می‌دهند.
مهندس محمد بازیاری تصریح کرد: هیچ‌گاه باهدف تعطیلی یک واحد صنفی، اقدامی نکرده‌ایم اما بااین‌وجود، همکاران ما تمامی تلاش خود را برای سلامت مردم انجام می‌دهند و سلامت مردم برای ما در جایگاه بالاتری قرار دارد.
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان گفت: رعایت موارد بهداشتی به فروش بهتر بازاریان نیز کمک شایانی خواهد کرد.
وی تصریح کرد: همه موارد موردنیاز در جلسات آموزشی به بازاریان گفته‌شده است و همگی برای به‌کارگیری و رعایت اصول‌های بهداشتی مرتبط واقف هستند.

نظرات

  1. max says:

    حداقل شماره تلفن بزارید که بشه تماس گرفت

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن