بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 43725
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:دوشنبه 13 شهریور 96 4:50 ق.ظ

رئیس شورای اسلامی شهر کنگان

ماندگار گزینه شهرداری کنگان نیست/ به زودی شفاف سازی می کنیم

اختصاصی ثلاث- رئیس شورای شهر کنگان گفت: به زودی پس از انتخاب شهردار، راجع جزئیات پروسه انتخاب شهردار و گزینه هایی که مورد بررسی و مصاحبه قرار گرفتند نیز با مردم به شکل شفاف سخن خواهیم گفت.

نادر احمدی رئیس شورای اسلامی شهر کنگان در گفتگو با خبرنگار ثلاث اظهار داشت: پس از مشخص شدن اعضای هیات رئیسه، به اتفاق همکاران پرتلاشم در شورا، بعد از بررسی روزمه ها، اقدام به دعوت از تعدادی از عزیزان برای مصاحبه کردیم.

وی افزود:. جلسات ما در خیلی از روزها از صبح شروع می شود( بجز ناهار، شام و ادای فریضه نماز) و تا پاسی از شب به طول می انجامد.

رئیس شورای اسلامی شهرکنگان گفت: از مردم خوب کنگان که تا کنون در خصوص انتخاب شهردار صبوری کردند کمال تشکر را دارم.

احمدی همچنین اظهار امیدواری کرد: با درایت  و بررسی های کارشناسانه، در آینده ایی نزدیک نسبت به انتخاب شهردار مناسب ودر خور شهر کنگان اقدام خواهیم کرد.

شفاف سازی در امور، بنای اصلی کار شورای شهر کنگان

وی تصریح کرد: به زودی پس از انتخاب شهردار، راجع جزئیات پروسه انتخاب شهردار و گزینه هایی که مورد بررسی و مصاحبه قرار گرفتند نیز با مردم به شکل شفاف سخن خواهیم گفت و نمی گذاریم نکته ناگفته یا مجهولی در اذهان عمومی باقی بماند.

رئیس شورای اسلامی شهر کنگان تاکید کرد: بنای شورای شهر کنگان در این دوره، شفاف سازی در مسائل و موارد مرتبط با شورای اسلامی خواهد بود.

وی در خصوص علی ماندگار که در فضای مجازی به عنوان گزینه نهایی شهرداری از وی یاد می شود، گفت: آقای ماندگار جز گزینه های ما برای شهرداری کنگان نخواهد بود.

نظرات

  1. کنگونی says:

    چرا نظراتی که نوشته می شود را پخش نمی کنید شاید فقط نظرات موافق می خواید

  2. ناشناس says:

    به درخواست استان باید ماندگار و جمالی در شهر جم وکنگان انتصاب می‌شدند

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن