بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 43732
تعداد نظرات:۶ دیدگاه
تاریخ انتشار:سه شنبه 14 شهریور 96 3:28 ق.ظ

رئیس شورای شهر کنگان در گفتگو با ثلاث:

رحیم جمالی شهردار کنگان می شود+ جزئیات

ثلاث- حدود ۱۰ روز پس از انتخاب هیات رئیسه شورای اسلامی شهر کنگان، سرانجام مهندس رحیم جمالی به عنوان گزینه نهایی برای شهرداری کنگان انتخاب شد.

به گزارش ثلاث، حدود ۱۰ روز پس از انتخاب هیات رئیسه شورای اسلامی شهر کنگان، سرانجام گزینه نهایی این شهر برای شهرداری کنگان انتخاب شد.

نادر احمدی رئیس شورای اسلامی شهر کنگان در این خصوص به خبرنگار ثلاث گفت: به اتفاق اعضای محترم شورای اسلامی شهر کنگان، مهندس رحیم جمالی را به عنوان گزینه نهایی شهرداری کنگان انتخاب کردیم.

وی اظهار داشت:  کلا ۹ نفر رزومه خود را به شورای اسلامی شهر کنگان تقدیم کردند که از این تعداد ۵ نفر دارای مدرک دکترا، ۳ نفر فوق لیسانس و یک نفر لیسانس بودند.

 رئیس شورای شهر کنگان افزود: از این ۹ فردی که رزومه خود را به شورای شهر کنگان دادند، ۶ نفر بومی و ۳ نفر غیر بومی بودند. ۳ نفر از این افراد دارای سابقه شهرداری بودند و باقی ان ها کار اجرایی نکرده بودند البته رزومه  ۱۵ نفر مورد مطالعه قرار گرفت.

مهمترین خواسته های شورا از شهردار کنگان:

احمدی در پاسخ به این سوال خبرنگار ثلاث که مهمترین خواسته شورای اسلامی کنگان از شهردار جدید چیست؟ گفت: سر و سامان دادن به مجموعه شهرداری و توانمند سازی نیروی انسانی آن؛ اتمام پروژه های ناتمام؛ تغییرات اساسی در مبلمان شهری وسیما و منظر شهری؛ توسعه فضای سبز و جذب سرمایه گذار از جمله خواسته های شورای اسلامی شهر کنگان از شهردار خود می باشد.

 رئیس شورای شهر کنگان گفت: بعد از بررسی و کسب اطلاعات زیاد به این نتیجه رسیدیم که مهندس رحیم جمالی می تواند گزینه مناسب برای شهرداری کنگان باشد. بیشتر شاخص های مورد نظر ما در ایشان وجود دارد.

احمدی اظهار داشت: یکی از اولویت های شورای شهر کنگان، مدیریت شهری بر اساس تخصص و برنامه ریزی شهری است.

 وی در ادامه خاطرنشان کرد: شورای پنجم در سخترین مرحله تصمیم گیری قرار گرفته است اما با اتکاء به خدا و حمایت های مردمی و بخصوص نخبگان و اعتماد و باور قلبی، تصمیم به انتخاب گزینه متخصص در مدیریت و برنامه ریزی شهری نموده است.

 رئیس شورای اسلامی شهر کنگان گفت: تصمیمات شورای پنجم بر اساس تحقیقات و بررسی ها گسترده و با تدبیر و تدبر و دانایی و توجه به معیارهای علمی انجام شده که نهایتا منجر به انتخاب فرد مورد نظر برای تصدی پست شهرداری شد.

احمدی در پایان گفت: امیدواریم با همکاری که مردم با مجموعه شهرداری و شورا به عمل می آورند و مشاوره های خوبی که می دهند به رشد و توسعه کنگان کمک موثری نمایند. با آغوز باز و همیشه آماده شنیدن مشاوه ها، پیشنهادات و حتی انتقادات سازنده مردم برای شهر هستیم.

 

رزومه:

بخشی از رزومه مهندس رحیم جمالی که در فضای مجازی منتشر شده است:

  شهردار جدید کنگان را بشناسیم

مهندس رحیم جمالی شهردار جدید کنگان دانش اموخته شهرسازی دانشگاه تهران است. وی لیسانس و فوق لیسانس را در همین دانشگاه و با رتبه ممتاز و بطور پیوسته در سال ١٣٧٩ به پایان برد  و به استخدام دفتر فنی استانداری بوشهردرامد . تا سال ١٣٨۶ کارشناس شهرسازی دفتر فنی استانداری و دبیر شورای ترافیک استان بود . طرحهای شهرسازی مهمی در این دوره در نقاط مختلف استان و با هماهنگی  ایشان  به ثمر نشست  .  وی علاوه بر کار اجرایی پژوهشگر مسایل شهری نیز محسوب میشود و تالیف سه جلد کتاب در حوزه شهرسازی و برنامه ریزی شهری و دهها مقاله و کارپژوهشی را درکارنامه خود دارد . وی درحال حاضر دانشجوی دکترای برنامه ریزی شهری است .

 سال ٨۶ و بنا به پیشنهاد شورای اسلامی شهر جم در دوره سوم شورا ،  شهردار جم شد . پروژه های شاخصی همچون پارک چگاسه جم ، پارک پردیس ، بازارچه شهرداری ، بلوار ولی عصر  و… در زمان وی طراحی وأجرا گردید .

در دوره شورای چهارم شوراهای اسلامی شهر ، به معاونت اجرایی و خدمات شهری شهرداری بوشهر منصوب شد و سازمانهای اتوبوسرانی و تاکسیرانی ، فضای سبز، ترافیک ، پسماند، ترمینال مسافربری … را مدیریت نمود .

در سال ٩۴ و به پیشنهاد شورای اسلامی شهر دیر ، به عنوان شهردار دیر منصوب شد . نهضت اسفالت و بهسازی کوچه های خاکی دیر در زمان ایشان اغاز و در مدت زمان کوتاهی بخش های زیادی ازمعابر شهر ساماندهی شد . احداث میدان میوه و تره بار ( در حال تکمیل ) ساحل سازی ، بهبود عبور و مرور و اصلاحات هندسی ، بهبود مبلمان شهری دیر و … در مدت زمان کوتاهی در این شهر اتفاق افتاد.

 

   

نظرات

  1. رضا says:

    دست شورا درد نکنه امیدواریم که تا آخر این ۴ سال همینطور فعال باشن .

  2. مهدی says:

    با سلام خدمت مدیریت محترم ثلاث
    به نظر شهروند کنگانی آقای جمالی گزینه خوبی برای شهردار نمی باشد بعلت عملکرد ضعیف ایشان در عمل که به خوبی می توان مشاهده نمود شهرستان همسایه دیر در دوره آقای حمالی هیچگونه پیشرفت فیزیکی نداشته است و با مردم دیر که پای صحبتشان باشی خیلی از کار و حضور آقای جمالی ناراضی بنظر می رسند

  3. کنگان رفت .ته چاه says:

    رییس شورا :
    چرایک از همشهریان کنگانی شهردار نشد.
    جناب اقای احمدی دگیر انتظار ندارم که رییس ادارت و جوانان بومی در شرکتها مشغول بکار شوند …
    ما غریبه پرستیم …
    پس انتظار دیگر نداریم که استان به فکر ما باشد . نه شهر دار غیر بومی شهر کنگان

  4. ناشناس says:

    امیدوارم که فقط بحث توانمدی و شایسته سالاری مطرح بوده باشد. در ابتدا گفتند بومی متخصص متعهد نداریم. بعد که دیدند چه بومی های توانمندی داریم که هم متخصص هم متعهد هم دلسوز هم ماکدست و فقط به قصد کار پاک میخواهند خدمت کنند و خودشان هم به این امر اذعان کردند دورشان زدند و رفتند سراغ کسی که فقط بحرفشان باشد. البته که خودشان را دور زدند.
    انشالله در پیشگاه خداوند و مردم شرمنده نباشیم.

  5. گنکانی says:

    انصافا ما فقط دم از بومی می زنیم وهمیشه غیر بومی مقدم می شماریم چه می شد اگر اقا ی پاریابی را چند ماه می موند اگه کاری از پیش نمی برد بعد عوض می کردین واقعا تو این چند ماه که شهردار بود کارهای مهمی کرد انگار لج ولجبازی داشتن بچ های شورا واین هم غیر بومی اصلا ما این قدر که به غیر بومی ارزش قرار می دیم به بچه های خودمون هیچ متاسفم تا یکی از ما بره دیر پدرش در میارن

    • ناشناس says:

      این آقای شهردار که تشریف آوردن کنگان اول دیر بوده شهر دیر کسی ازش راضی نیست خدا به خیربگذره

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن